Mert együtt dolgozni jó. A kedvencem, mikor két teljesen elütő stílus találkozik, de a kedvenceim kapcsán arról is sokszor gondolkodom, hogy két kedvenc indie banda vajon hogyan működne együtt. Nem, Isaac Slade&Tom Smith duett még mindig nincsen, de van sok más finomság, például a következők:

3. OneRepublic feat. Sara Bareilles - Come Home



  Habár az album, amin a dal eredeti formában szerepel 2007-ben lett kiadva, újra csak most dolgozták fel. Habár híres vagyok arról, hogy a zongorás lányokat jobban utálom, mint az összes többi hölgy zenészt - s ez alól Sara Bareilles sem kivétel, főleg mert értelmes és nagyon szép hangja is van, én pedig irigy vagyok -, ez a dal nagyon jól sikerült, és hát az is szépség, hogy a kiküldetésben lévő amerikai katonáknak lett dedikálva. S a hazafiasság megérint, s padlót fogunk mind. Ryan és Sara (vagy Tedder és Bareilles, ahogy tetszik) hangja különben különösen simul egymáshoz, gyönyörűen szól együtt, a dal meg már 2007-ben is nagyon szépen szólt.

2. Timbaland feat. The Fray - Undertow



  Efelett már csöpögtem egyszer, nagyon tetszik, hogy Joe King énekel és nem Isaac, és Esthero még mindig nagyon idegesít, de be kell vallani, Timbaland nem azért a világ egyik legjobban fizetett producere, mert a piacon vette a tehetségét, hanem mert tényleg az. Kár, hogy - mint ahogy azt már említettem - olyan emberekre vesztegeti a tehetségét, mint Chris Cornell meg Madonna, és a többi, és a többi. És persze habár single nem lett a dalból, megjelenése napján már felkerült a BillBoard Hot100 listára - századikként.
  Úgy érezzük, ennek jelentős köze van a megszállott The Fray rajongókhoz.

1. Nelly Furtado feat. Josh Groban - Silencio



  De most nem? Az év egyik legszebb dala szerelmes kategóriában, meg úgy általában is. Két ilyen teljesen eltérő hangot összetenni, mint Nelly és Josh, az nagyszerű ötlet, az eredmény pedig zseniális. Mint azt már elmondtam, Josh túl keveset, Nelly meg túl sokat énekel a dalban, de. Ettől függetlenül az egyik legszebb, legmegindítóbb pop dal, amit az idén hallottam, dallammal, nem valami összetett zenei aláfestéssel (pop, mégis mit vártunk? ;)), de a spanyol nyelv által kölcsönzött izgalmas hangzással.
  Szép munka, Josh az egy zseni (Mirának ;))

Persze a tévéből úgyis csak a Rihanna, Jay-Z, Lady Gaga meg mittudoménmik folynak. NEM vagyok boldog.


1 megjegyzés:

Mírácska írta...

Silencio az kibaxottul LÁVV:)
<3

Megjegyzés küldése