Jó, hát, ez egy eléggé egyszerű kategória, mivel túl sok férfi előadó művészt a Tia nem ismer. Vagyis ismer, csak ők együttessel vannak, ami egy másik kategória. Mindegy is.

3. Badly Drawn Boy
  Igen, ez az ő színpadi neve, és nem baj, hogy a 2006-os albuma van meg, idén szereztem be. x] Valahogy nem is tudom, olyan érdekes ez a pasi. Kinézetre engem elsőre a Biffy Clyro főpasijára emlékeztetett, aztán pedig nem is hasonlít rá, hangra teljesen egyedi, stílusilag pedig ugye ilyen alternatív indie, énekes-dalszerző (ami nem is igazán stílus, mint a mainstream). Teljesen relax a zenéje, olyan indie, amilyennel én nem sokszor találkozom, pedig szerintem ismerek egy-két együttest a műfajban. Aqualung volt még hasonló, csak az annyira nem volt megjegyezhető, mint BDB, vagyis Damon Gough a szép hangjával, a filmzeneként is tökéletes dalaival és a hibátlan hangulatú lemezével.

2. Michael Bublé
  NINCS JOGOM őt tenni a második helyre, mivel egész albumát még nem hallgattam, de ma láttam az Everything c. klipjét, és hadd ne említsem, mennyire megint földhöz lettem vágva. Az elbűvölően elegáns, vagy elegánsan elbűvölő jelzőket aggathatnám rá, mindkettő tökéletesen illene rá, de a hang, a hang, ami mögötte van, az sokkal inkább közrejátszott abban, hogy most ezüstérmes legyen a drága. A dalai... hogyismondjam. Amit hallottam, az leginkább jazz-pop volt, ami tökjó! Megállítasz egy embert az utcán, és ráparancsolsz, hogy mondjon öt jazz-pop előadót, azt sem fogja tudni, melyik földrészen van. Ritka műfaj (vagy inkább kevésbé megbecsült), és egy hibátlan nagykövet.

1. Gary Go 
  Most lehet dobálni, de igenis, az egyik leggyönyörűbb hangú brit dalszerző. Különben meg egy elborult arc (twitterére kéne egy pár pillantást vetni), akcentusáról nem is beszélve. A stílusa olyan letisztult indie pop, de nem az elektro indie, sokan keverik, a pop az nem elektronikus. Mármint nem mindig. Meg hát attól függ, milyen pop. Indietronikáról nem is beszélve (hülye műfajok). Szóval Gary Go egy csapásra meghódította (ha nem is a világot, de) a műfajt kedvelő hallgatókat, turnézik, énekel, elbűvölő, és továbbra is sok önmagát kereső embernek segít az egyén kérdését boncolgató dalaival.

 .
És igen, Aqualung is király, Josh Groban (!!!), meg hát én bírtam James Morrison idei dolgait is.


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése