Én nem igazán tudom, mit szóljak. Ha most elkezdeném mondani, hogy hűűűű, meg ááááá, meg vááááá, akkor mindannyian azt hinnétek, hogy azért van, mert Tom szexi és benéz, és kabát (L). És hát igen, nem panaszkodom, Tom igenis jól néz ki, és jó nézni is. De akkor most vonatkoztassunk el Tomtól.

  Talán csak a Papillon klipje miatt, de erre is simán el tudtam volna képzelni valami futós klipet, de rendszerint egy sötét parkot vizualizáltam, mikor a klipre gondoltam, fákat, meg holdfényt, meg villanypóznákat, erre kaptam egy nőt, aki a hajával fojtogatja a fiút.
  Tulajdonképpen nem értek a tánchoz, de ezt hívják "kortárs" táncnak, nem igaz? Aztán ebből ilyen finom(?) verekedés lesz, aztán letépik a szekrényajtót, elbúcsúzunk a szobától, ahol egy rakat statiszta nézte őket.

  Amire én gondolok, az az, hogy ez ilyen folk dolog lehet, és mivel Krakkóban forgatták a klipet, gondolom annak a népnek a történelméhez lehet köze, bárki tud erről valamit, cáfoljon meg, bármit megadnék, hogy érthessem ezt a klipet.
  A vágás szerintem eszméletlen szar, őszintén mondom, még ha azt lehetne rámondani, hogy a hatáshoz tesz hozzá a sok váltás és a zavaróan amatőr szerkesztés, de hát épp hogy elvesz tőle (komolyan, mint a Twilight). Az az ív, amit bele akartak vinni, az szerintem odáig működött, hogy a lány leroskadt Tom Smith lábai elé, onnantól kicsit lefelé ível, pedig éppen a végénél lenne rá szükség, hogy tetőzzön ez a zaklatott, se eleje se vége történet, és NEM, nem szabad arra számítani, hogy az énekes kihúzza a klipet a szarból a szexuális kisugárzásával.

  Szomorú szívvel, de a pannylecsap-elvnek büszkén megfelelve ez egy 10/6. Odáig közel hibátlan, hogy belépnek (esnek) a szobába, onnantól vannak gondjaim, többek között amiket már felsoroltam. Ami viszont nagyon tetszik a táncban, az ez a beteges állatias dolog, ami a végefelé (is) van benne.

Egyelőre egy darab található a neten a klipből, az utolsó két másodperc lemaradt, szóval úgy nézzék.





0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése