Upcoming Albums in 2010

Ezen kívül még három, azaz 3 bejegyzésünk lesz idén. Három. III. Tres. Trois. És mivel most nincs mit csinálnom, írok nektek a 2010-ben várhatóan megjelenő albukról. Nem. Sugababes és Natasha Bedingfield-et nem írom be a felsorolásba, csak azt, ami engem is érdekel. (mondjuk Natasha Bedingfield-re speciel kíváncsi leszek :))
  Szóval íme, némelyiknél pontos dátum nincsen, másoknál album cím, bocsássák meg ezt nekem.

  • Január 11. - You Me At Six - Hold Me Down - Az angol powerpup zenekar két éve adta ki debütáló albumát, idén EP-vel jöttek, az első single az albumról (The Consequence) ingyenesen letölthető a hivatalos oldalukról. Powerpop és én? Nemtudom, nem igazán, de fogalmazzunk úgy, hogy Lady Gaga és a YMAS Poker Face-e közül még mindig az öttagú csapat verzióját preferálom.
  • Január 12. - Vampire Weekend - Contra - A You Me At Six-szel ellentétben a VW épp amerikai, és épp indie pop, ráadásul csak négyen vannak, de ők is 2008-ban adták ki a debütáló albumukat. Sokan a Ra Ra Riot-hoz hasonlítják őket. Első tapasztalatom velük a Cousins c. szám volt a most megjelenő albumukról, eddig egész tűrhető, páran már ajánlották is őket nekem.
  • Január 12. - Owen Pallett - Heartland - Ezt csak ilyen érdekességképpen, nem ismerem őt (kanadai hegedűsfiú baroque pop és indie pop műfajban), még az is lehet, hogy meghallgatom az új lemezét.
  • Január 18. - Lostprophets - Betrayed - Wales-i szívem egyetlen csücske. Vagy szívem egyetlen wales-i csücske, ezen még gondolkodnom kell. Lényeg ami lényeg, embertelen hosszú ideje várunk erre az albumra, a brit punk banda az elmúlt időben dobost és stílust váltott, mely változások egyikének sem örültem nagyon. Szkeptikusan és kicsit rossz szájízzel várom az új albumot. (nelegyentucatpunknelegyentucatpunknelegyenne)
  • Január 19. - Eels - End Times - Egy újabb együttes, akik idén kimaradtak a szórásból, pedig a júniusi lemezük még meg is van, 2001-es albumukat meg már kaptam ajánlásként. Ami fontosabb, hogy az éppen három tagból álló amerikai rock/indie rock banda két éven belül a második albumukat fogják kiadni, én pedig remélem, lesz időm meghallgatni.
  • Február 2. - Lifehouse - Smoke&Mirrors - December 8, december 15...... ezek így mind el lettek tolva február másodikára. Az első single (Halfway Gone) novemberben lett elérhető különféle helyeken, videóklip is készült hozzá, nagyon poprock, sokkal poprock-abb, mint eddig valaha. Nekem tetszene, ha ilyen kis easy-listening, nagyonkönnyenfogyasztható együttessé válnának maradnának.
  • Február 8. - Massive Attack - Heligoland - Teardrop, mindenki tudja, miről van szó. A Chillout szekció gyakran játszott vendégei a VH1-en, részemről ELVOOOONT, de mégis kíváncsi vagyok, mit hoz össze ezúttal a brit trip-hop zenekar.
  • Február 14. - Angels & Airwaves - Love - Nem túl ígéretes az album címét tekintve. Én is csak egy dalt hallottam eddig tőlük, All-American Rejects-hez, Blink-182-höz hasonlítgatják őket (utóbbinak tag-béli köze is van az AAA-hoz - hehe, mint az elem, AAA -), az énekes hangját nagyon kedvelem, kár, hogy sok az ilyen alterbanda Amerikában.
  • Március 8. - Boyzone - Together & Forever - A világ nekem egy picit megállt, mikor Stephen Gately meghalt, sosem voltam nagy Boyzone fan, de azért mégis, Írország egyik legsikeresebb fiúbandájáról lenne szó. Az együttes jövőre adja ki az albumot, melyet Stephen Gately emlékének ajánlanak. Annyit még lehet tudni, hogy még Mika is írt egy dalt az albumra. Az együttes jövője még képlékeny, nem lehet tudni, mihez kezdenek Gately nélkül.
  • Március 23. Goldfrapp - Head First - A '99-ben alakult angol elektronikus zenét játszó banda jövőre adja ki ötödik albumát, miközben Christina Aguilerával is együtt dolgoznak az énekesnő készülő lemezén (ami szintén 2010-ben kerül majd kiadásra). Részemről három vagy négy dalt hallottam tőlük, de mindig is egy érdekes bandának tartottam őket, nem kizárt, hogy megnézem, mit művelnek az új albumon.
  • Április 27. - Deftones - Untitled - Az amerikai metálbanda 21 éve alakult, és ha jól tudom, azóta nem cseréltek tagot, ami azért egész szép teljesítmény. Különösebb tapasztalataim az együttessel kapcsolatban nincsenek, csak betettem, hogy legyen valami számomra alap műfajtól eltérő is x]
 Elöljáróban akkor ennyit, még pár együttest megemlítenék, akiknek várhatóan jövőre lesz új albumuk, albumcímet és időpontot ne tessék várni, arról nincsenek információim.

Interpol (!!!), Linkin Park (???), Rooney (egy EP-vel jönnek), Red Hot Chilli Peppers (éljen, megint hallgathatjuk azt egész nap -.-"), Crossfade (navéééégre), Jimmy Eat World (azt is kéne hallgatni), Kings of Leon (ők nem most jöttek ki új anyaggal?), Korn (hell, yeah), Shinedown (mimimihogymi? benne vagyok), The Shins (csekkolnivaló), Stone Sour (helyes), Switchfoot (komolyan, ők nem most adtak ki lemezt?), The Strokes (bent voltak valami album of the decade listában, kíváncsian várom), Tool (nemismer, csak kicsit, de jöhet), Van Halen (nane, komoly? x]) és épp most gondoltam rá, hogy Filter is jöhetne új albummal, és ők is jönnek 2010-ben. Valamint Kate Nash (ááá, megőrülök a csajért, nagyon várom), Motörhead (szeretem a nevüket), Radiohead (jó, jó), The Who (az még jó lesz), Portishead (semleges), valamint a U2 is babrál majd valamit az év második felében. És igen, Josh Groban, sajnálom, hogy a Zseni kimaradt a szórásból. ;)

  Nem lesz unalmas évünk, úgy látom ;)


1 megjegyzés:

Mírácska írta...

Josh-t ide:))
na.
xD
vmikor tavasz végére várható A Mű,
remélhetőleg és előreláthatólag.
ha nyár lesz belőle vkit megütök:)
xD

Megjegyzés küldése