Best Music Video of 2009 (Helyna)

Nehéz, nehéz ügy ez. Túl nehéz. Az ösztöneimre fogok hallgatni, úgy érzem.
Nem értek én a klipekhez, meg nem tudom úgy, hogy nem nézem a dalt is, csak a videót, az úgy nekem nem megy. Szóval talán egy kicsit egysíkú leszek.

3. Coldplay - Life in Technicolor (Viva La Vida Or Death And All His Friends)

Én azt hiszem, ez a klip még éppen 2009-es. Vagyis úgy tudom, januárban jött ki. És én nagyon szeretem, szerintem tökjó ötlet, mindig vigyorgok rajta egy sort. Nem tudok többet mondani, szerintem nagyon nagy. :)



2. The Killers - The World We Live In (Day & Age)

Sajna agyon lett játszva Vh1-en, szóval lassan már meg sem nézem, mégis még mindig azt gondolom, hogy egy nagyon jó hangulatú, eltalált klip ez, tetszenek a tájak meg a Züzenet, akármilyen elcsépeltnek is hathat, igenis, na. Tessék. Tessék nézni. :)




1. OneRepublic - All The Right Moves (Waking up) 

Nemröhögni. xD Így jártam. Dal is győzött, klip is győzött. Abszolút győztes. Majd bizonyára lesz olyan kategória, ahol nem. Talán. Tija leírta már, miért jó ez. Pont azért. Úgyhogy nézegesse mindenki.



Mééég azért megemlítenék kettőt, ami ütött, egyik természetesen az Editors-féle You don't know love, a másik meg az LPS-féle It's not the end of the world.. Első a furcsasága, elvontsága miatt, második hangulata miatt csúszhatna be a negyedik helyre. Linkre kattolva őket is lehet bámészkodni.
Elfogultság, keblemre ölellek. Ez van. :)


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése