VH1 Album Chart

Azt hiszem, ez az egyetlen chart ezen a fantasztikus csatornán, amitől nem hányom el magam. Jó, persze, a VH1 ezerszer jobb, mint a MusicMix, a MusicChannel, a Viva meg a U együttvéve. Szóval úgy gondoltam, hogy mindenki legnagyobb örömére a mai Album Chartot fogom nekek itten kivesézni.

10. Snow Patrol - Just Say Yes (Up To Now)

  Szóval lejjebb csúsztak a fiúk, hetedik helynél feljebb nem is jutottak sajna. Kicsit ugye húzom a számat, mert a Just Say Yes meesssze nem a legjobb dal (főleg nem a válogatás lemezről), de az idióta emberek össze is zavarodnának, ha hirtelen leadnák a Chocolate-ot, mint UTN dalt (engem nem zavarna), és ezért az egyetlen új klipet nyomatják. Érthető. Kudos.

9. Foo Fighters - Wheels (Greatest Hits)

  Nem tudom, említettem e már, de valahogy a régebbi klipeket elnézegetve, Dave Grohl-t én képtelen voltam komolyan venni. Minden klip ilyen bohókás volt, még akkor is, ha a dal maga nem, de most, hogy Davie-boy szőrt növesztett az arc(ulat)ára, szült két gyereket (vagyis a felesége), és felvette ezt az igazi rock-imázst, máris megkedveltem. Bejönnek az kemény fiúk x] Mindegy is, ez a dal elsőre is nagyon tetszett, aztán láttam őket a Storytellers-ben, ott ugye kicsit megismertem a történetüket is, miegymást, azóta minden hallgatással szimpatikusabbak.

8. Muse - Undisclosed Desires (Resistance)

Itt már kicsit fura volt, hogy az első (vagyis utolsó) három dal NAGYONJÓ, eddig nyomatták a nem tudom milyen buzipopot. Ez a dal viszont már elsőre meghódított, az album már kevésbé, nagyjából három dal tetszett róla, de gyakorlatilag ez egy jó kis szám (single is talán?), a klipje is tetszik, megértem, miért van a charton. A britek elhatározták, hogy ezen a héten jó zenét hallgatnak?

7. Michael Bublé - Haven't Met You Yet (Crazy Love)

  Jajistenem, MájkelBublé :D Szívem ismeretlen csücsköcskéje :D Őszintén szólva két dalt hallottam tőle, de valami elképesztően aranyos hangja van, és nagyon aranyos személyiségnek tűnik, meg hát sok jót lehet róla hallani. Egyértelműen ezzel az új albummal megint nagyobb lett a felhajtás körülötte, és ezzel az albummal jelölték a 2010-es Grammy-re is!!!! Yay!!! Na, ez a klip meg különösen aranyos (hogy erről is beszéljek), ilyen kis traditional pop, ahogy a jelölése is hangzik :)

6. Bon Jovi - We Weren't Born To Follow (The Circle)

  Azért hihetetlen ez a pasi. Már.. már HUSZONÖT éve aktív a zenei pályán, együttessel, vagy 'csak' Jon Bon Jovi-ként, és szerintem ez klassz! Olyan boldog emberke, játsza a zenéjét, és az embereknek tetszik. Jó, nem mindegyiknek, de azért be kell vallani, hogy MINDENKI ismeri a legnagyobb slágereit (Livin' On A Prayer, Wanted Dead Or Alive, It's My Life, emberek!!), és megint összeállítottak egy nagyonklassz albumot (az egészet még nem hallottam én), egy nagyon jó klipet, egy nagyon jó dalhoz.

5. Black Eyed Peas - I Got A Feeling (The E.N.D.)

  Na, ez volt az első nagyobb törés a chart-on, majdnem a feléig kitartottak pedig a jó zene mellett. Nem is érdekel, borzasztó ez a dal, borzasztó az összes többi dal, ezek az emberek borzasztóak, egyikükkel sem szimpatizálok, fogalmazzunk úgy. nem vágom, mit szeretnek rajtuk. Nem mondom, hogy én milyen összetett zenei ízléssel rendelkezem, de ez azért meg azt a komplexitást is alulmúlja. Láttam a Mediában az albumot, jól eldugtam, hogy ne fertőzzön tovább senkit.

4. Queen - I Want To Break Free (The Works)

  Az első nem 2009-es (hanem 1984-es) album a chart-on. Nem tudom, mi történt Angliában, rájött az emberekre a Queen-hetnék, de valljuk be, szerintem a legsikeresebb angol együttes, akik valaha is léteztek, őszintén. A dal és a klip is egy amerikai szappanopera kifigurázására született, amiben az együttes négy tagja nőnek van öltözve. Mindenki látta már őket, elég furán festenek, nőként meg pláne. Mindegy is, én tisztelem a Queen-t, mert nem semmit alkottak a klasszikus rock műfajában is, de a popban is remekül megállták a helyüket.

3. Leona Lewis - Happy (Echo)

  És Ryan Tedder. Nem győzöm kiemelni ennek a gyönyörű embernek a tehetségét. Ő írja a dalokat, és az utcán sétálgatva boldog-boldogtalanhoz odavagdossa a kottákat. Először is az ő dala tette híressé Leonát (ezt a hírnevet később egy lopott dallal növelte, hogy aztán a csúcs elérése után ismét egy olyan dallal maradjon híres, amit szintén nem ő írt. Hoppá. Talán túl jól titkolom, hogy erős ellenszenvet érzek a lány iránt? ;) Mindegy, a hangját elismerem, nagyon szép, és nagyon jól énekli fel a kapott dalokat. Köszönjük, Leona.

2. Michael Jackson - This Is It (This Is It)

  Hát jól van. A VH1 elég nagy nyomás alatt van, olvasom a fórumaikat, minden MJ rajongó teljesen ki van készülve, hogy nem adják látástól Mikulásig MJ legnagyobb slágereit, meg hát azért mindenhol eléggé népszerű lett (most, hogy meghalt), naná, hogy fent van az album charton. Nincs több hozzáfűznivalóm.

1. Robbie Williams - Bodies (Reality Killed The Video Star)

  Öhm, hát... jó... mittudomén. Az odáig rendben van, hogy visszatér, és milyenjó (amúgy tényleg, mert hát a pop az pop, és az jó), de azért első helyen, könyörgöm! Nomindegy, éljen Robbie, örüljünk annak is, hogy nem a You Know Me klipjét tették be, mert azért az elég szerencsétlen. Nem tudom, meghallgassam e az albumot, túl nagy késztetést nem érzek rá, majd meglátom.

  Úgy fogalmaznék, hogy ennél jobb Album Chartot sem adtak még le a VH1-en, mióta én nézem. Azt, hogy Editors-ék ITL&OTE-je lekerült róla, azt persze sajnálom, Shakira és Madonna után harmadiknak lenni szerintem elég nagy teljesítmény. Szóval azért nem tűnik úgy, hogy zuhanna a VH1 színvonala, remélem, ez így is marad ;) Most nincs pontozás, mert nem lenne reális, hiszen az utolsó négy helyezett jócskán felhúzná a pontokat, és azért annyira mégsem tetszik.


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése