Na, rengeteg rangsorral kell magamat behoznom, de hát ilyen egy egyetemista élete. Kollaborációk? Utánanézek rögtön.

3. 30 Seconds to Mars feat. Kanye West: Hurricane

Én szégyellem magam, komolyan. De még Kanye hangja sem tudta elrontani ezt a gyönyörű dalt. Bevallom, azt a változatot szoktam hallgatni, ahol nincs benne az illúzióromboló "rappelése", de mivel most más collaborations nem jutott eszembe, ideteszem a harmadik helyre.



2. Timbaland feat. The Fray & Esthero: Undertow

A nagy Timbaland és egy csaj a The Fray-el próbálkozik, és összejön! Joe hangja.. nem szeretnék ódákat zengni róla.. :) Szép lett bizony. Olyan Timbalandos.. de hát a fiúk azért.. na odatették. (Isaac zongora!!)



1. Cicada feat. Tom Smith: Executive

Én ezt a dalt tegnap ismertem meg, és milyen jó, hogy 2009-es, rögtön mehet is az első helyre. Valahogy nagyon összejön nekem ez az elektronikus stílus Tom Smith (Editors) hihetetlen orgánumával, energikus dal ez, nagyon tetszik. Még ilyet, még. (Cicada albumot meg még az is lehet, hogy meghallgatom, hátha)





0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése