Best Cover Art of 2009 (Helyna)


3. Muse - The Resistance

Alapból az album nagyon tetszett, ezzel a borítóval meg pláne, nem szeretném megfogalmazni a szimbolikát, mivel magam sem értem egészen, de hát ott áll az ember, a színes alagút végén meg a Föld, és a csillagok csak néha látszanak át. Pszichedelikus nagyon. :)


2. OneRepublic - Waking up

Mindenhol ott van ez az album, mindenhol! :) Tetszik a pacás style nagyon. Színes is, meg fekete a háttér, lehet variálni ötletesen a különböző single-borítókhoz az egészet, nekem hangulatilag is nagyon stimmel, teljes egészet ad a zenével, szóval hé. Második helyet simán megér. :)



1. Paramore - Brand new eyes

Magamat is megleptem, de nézegettem itt a 2009-es albumokat és rá kellett jönnöm, hogy ez a borító nagyon bejön. Egyszerű, a színek nagyon passzolnak, magához az albumhoz is megy, bármennyire is kissé csalódás volt ez az új anyag, de egy borítót így kell megcsinálni. Nálam asszem az egyszerűbb a nagyszerű most.

Persze mondhatnám még én is a The Fray self-titled borítót, mert a neoncsöves megoldás nekem is baromira bejön, de még Editors In this light and on this evening-et is, mert bár nálam már rég nem olyan hangulatú az album, mint a borító, de a stílusváltást élénken jelzi szerintem. Az általam ismertek közül pedig a legrosszabb borító a Flyleaf Memento Mori (amiről lassan már írnom kéne egy review-t). Én értem, értem, de akkor is randa szegény. :( (szerintem)


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése