Best Pop of 2009 (Tija)

Nővérem most vizsgázik, úgyhogy nincs ideje blogolni, de majd jön ő is (idővel), addig én megyek tovább a kategóriákban.
  A best pop-ot ez alkalommal úgy értem, hogy amit elég gyakran játszanak a rádiók (de most főleg a VH1, mivel annak nézésével töltöm általában a napot), hogy utáljam, de valamiért mégis jó.

3. Nelly Furtado - Manos El Aire (Mi Plan)
  Nelly albumáról már írtam, különösebben nem tetszett, Folklore-nál egyáltalán nem tetszett jobban, Loose-tól teljesen eltérő stílusú album, és hát persze spanyol nyelvű. A helyzet viszont az, hogy Nelly-nél még mindig azt becsülöm, hogy nem k*rvult el, ahogy a többi agyonsztárolt nőcske. Ígytovább :)

2. Marit Larsen - If A Song Could Get Me You (If A Song Could Get Me You)
  Először örültem neki. Egy kedves hangú, kedves arcú norvég kislány, aki már három albumot kiadott, de egészen eddig hírét nem hallottam. Aztán lassan idegesíteni kezdett, azért annyira mégsem tehetséges, a dal dallama is egyre jobban... nos, hát b*szta a fülemet, meg különben is, én és a zongorás lányok, örök ellenségek, ennek ellenére sosem árt, ha van egy ilyen letisztult hang és lélek, aki olyanokról énekel, amikről mások már rég nem, mert mások inkább mélyenszántó erkölcsi gondolatokkal traktálnak minket.



1. Alicia Keys - Doesn't Mean Anything (The Element of Freedom)
  Végül mindhárom helyezés egy-egy hölggyé lett, ez is azt mutatja, hogy a popper pasik buzik, buzikat meg nem teszünk be a blogba :D Mindegy is, Alicia Keys-t úgy nagyjából bírom. Fallin-t ki ne ismerné tőle, és két éve a No One is elég gyakran játszott dal volt a rádiókban, itt nagyjából véget is ér a felsorolás, ami az általam ismert műveit illet, amúgy meg tök korrekt. A hangja nagyon a helyén van, akcentusával mondjuk nem tudok mit kezdeni, engem zavar, de ettől függetlenül mindig szívesen hallgatom, ha éppen leadják. Kenterbe vágja szerintem az összes próbálkozós kislányt a műfajában, aminek szintén egyedi képviselője. :)

  Meg persze Lady Gaga, de azt mondás nélkül is tudjátok, hogy érte oda vagyok. x] Komolyra véve a szót, Monrose-t is nagyon szívesen beírtam volna, mint legállatabb német pop, de ők sajna nem ideiek :(
  Linket nem kaptok, mert fagy a gépem, és ideges vagyok.


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése