Best Single of 2009 (Helyna)

Így hirtelen azt sem tudom, milyen single volt idén, komolyan.. utána kell néznem. Jövök mindjárt, tényleg...Számomra ez a single-dolog mindig is érthetetlen volt, attól függetlenül, hogy szoktam örülni baromira egy-egy együttes új dalának még mielőtt kijön az album, de van ennek hátulütője is, abból a szempontból, hogy szeretek én egy albumot teljes egészében nézni, szóval ha választhatok, akkor inkább... nem, ezt nem tudom eldönteni.
...
Oké, megvagyok, mehetünk.

NEM fogom magam meghazudtolni, ne is várjátok. :))

3. Editors - Papillon (In this light and on this evening)

Igen, igen. És igen. Mert megmutatta, hogy kábé milyen lesz az album, lehetett rajta sóhajtozni, hogy eeejha elektronikus és hűű, hogy megváltoztak és omg. Meglepő volt meg slágeres, és az ember egyre jobban kíváncsi lett (vagy épp lelombozódott, egyéne válogatja). Szóval első single-nek tökéletes választás énszerintem. Más kérdés, hogy még mindig imádom és megunhatatlan.


2. Lifehouse - Halfway Gone (Smoke and mirrors)

Nem tudok elsiklani a tény felett, hogy hiába olyan ez a dal, mint az egységnégyzet, jó sokáig ki sem lehetett parancsolni a lejátszómból, és volt mikor harmincszor egymás után. Mármint úgy értem ezt az egészet, hogy nem valami bonyolult, mély szám, na. És bár az album még késik, mi reménykedünk, és én is abban, hogy ehhez hasonló lesz a style, de még egy kicsit jobb is.


1. OneRepublic - All the right moves (Waking up)

Fel a kezeket, aki azt gondolta, hogy nem ez lesz nálam az első. Feltétlen szeretettel viseltetek a dal iránt. És a lemez egészének ismeretében is jó választás volt single-nek, hiába mondták páran, hogy ezzel el is lőtték a legnagyobb slágert az albumról (majdnem így van, de van nekünk azért Secrets-ünk meg Everybody loves me-nk, meg Good Life-unk, de rossz így toldalékolni, eh). Ellőtték, messzire repült, becsapódott. Köszönjük.


Ezeken kívül még mondhatnék említésre méltókat, amiket nem tudnék rangsorolni, mert ugyebár az Editors második single-je a You don't know love kicsit meglepő volt, a Lostprophets It's not the end of the world..-jére sokat kellett várni, de szerintem megérte, és hasonlók. A legrosszabb választású single meg szerintem a 30STM Kings and queens, még akkor is, ha nagyon szeretem azt a dalt.
Ennyi voltam, lehet elmélkedni.
Meg zenét hallgatni. ^^


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése