Videóklipet nem lehet egyszerű csinálni. Vannak, akik elkényelmeskedik, mint ahogy a Maxïmo Park is csinálja mostanában, vannak, akik kísérleteznek új struktúrákkal (Papillon, wtf), és habár a videóklipeket is kéne külön csoportosítani, mint "történetes" videóklipek és "csak zenélős" videóklipek, de hát nem, én most egészében nézem, tessék perelgetni, ha valami nem tetszik,

3. Foo Fighters - Wheels (Greatest Hits)




Ezt a számot én feltétlenül szeretem. Habár nem ismerem úgy az együttest, ahogy szeretném, azért tisztában vagyok a legnagyobb dalaikkal, David Grohl (ugye?) szerintem hatalmas arc mióta apa, meg mióta szőrt növesztett normális mennyiségben mindenhova (a fején), és ez a dal tényleg olyan felemelős, meg olyan vagány, a klipje meg egyszerű, "csak zenélős", mégis elegáns a színekkel, amit használtak a háttérben, meg hasonlókkal. Különben kár, hogy a Pretender nem 2009-es, akkor azt tenném be :D

2. OneRepublic - All The Right Moves (Waking Up)




 Legjobb single-nek nem sikerült becsúsznia (talán azért, mert igyekszem nem túlzottan elfogult lenni), de klip-szinten teljesen ott van. A szeren. Annyira tetszik a koreográfia, és hogy az egészet egy ilyen tizenhetedik(hatodik? nyolcadik?) századi köntösbe bújtatták, pont ezt a dalt, hogy megbocsátom azt a hibát, ami a Just Say Yes-nél (Snow Patrol) is nagyon zavart, a végén azt a botrányos vágást. Nem nagyon értek hozzá, de azért elég szembetűnő, hogy a mikrofonállvány minden vágással arrébbvándorol, és idegesít. Ennek ellenére az ötlet nagyon jó, az alig észrevehető mellékszál, ami hangyafingnyi szálon, de azért kapcsolódik a dal történetéhez pedig szerintem elsőosztályú. Főleg tőlük.

1. Muse - Undisclosed Desires (Resistance)




Nem vagyok egy Muse-rajongó. Az új album sem tetszik. Viszont ez a dal nagyon, klippel együtt pedig még úgy. Annyira átjön ez az elvont, elszállós hangulata az egésznek, a színek, a sínen tologatható hangszórók, az érdekes (mit érdekes? Egyenesen bizarr!) táncoslány, a lassítások, a csilli-villi mikrofon(ok), és habár nem vagyok oda azért a megoldásért, mikor a dal szövegét mutatják a klipben (Devour, vagy 21 Century Breakdown), itt nagyon ügyesen van beleépítve, nagyon hiányozna belőle.

  Csak úgy mondom, a You Don't Know Love a negyedik. x]


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése