Best Song of 2009 (Helyna)

Igen, jól gondoltam, ez a lista fog engem megölni. Hogy lehet ennyi jó dalból hármat kiválasztani?! Sehogy. Szóval csak úgy hirtelen most választani fogok három nagyon jót. Ami úgy jön. ^^

3. OneRepublic - Missing Persons 1&2

Újszerű, meglepő és rendszeresen egész napokra a fejemben motoszkál. Lehetne kicsit hosszabb. De újra lehet hallgatni akárhányszor. A legérdekesebb dal az albumon. Nagyon szeretem (nem, az ellentmond az Univerzum törvényeinek, hogy én ezt a listát objektívan írjam meg. meg bármelyiket).



2. 30 Seconds to Mars - Night of the hunter

Egyszerűen csak a legjobb és az egyik legerőteljesebb dal a This is war-on énszerintem. Mindjárt a második szám, tehát belecsap a levesbe, meg ahogy Jared elénekli, az egy álom, ne várjatok értelmes indoklást.



1. Editors - Like Treasure

Azért remélem, lesz belőle single. Meg videóklip. Meg hallhatom egyszer élőben. Ahhoz képest, hogy az elején folyamatosan összekavartam a You don't know love-al, kinőtte magát majdnem-kedvenc-dalomnak a lemezen. Szöveg az egy dolog, de hát dallam! Hangszerelés! Énekhang..! Szerelem sokadik hallásra.



Nehéz volt ez, tudnék még egy halom dalt. The Fray: Uncertainty, Muse: MK ULtra, Meese: Next in line (igaz az single volt, befogtam, de akkor is), Imogen Heap: Tidal, Lostprophets: Where we belong... nem megy ez nekem. :)


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése