Van egy ilyen alig hivatalos szösszenet az új single borítójáról, twitteren találtam, nem Dave tette fel, szóval még nem egészen hivatalos.

  Nem is tudom, mondtam e, hogy a Syndicate lesz az új single. Még nem tudni, mikor adják ki, talán még ebben az évben, azért írtam 2009-2010-et. Majd szólok, ha lesz videóklip.
  Különben nagyon nem vágtam hanyatt magam a választástól, eredetileg a Say When és a Happiness között dőlt volna el a next single, de aztán mégis Syndicate. Véleményem szerint azért van ez, mert a Say When öt perces, a Happiness hat perces, és Európában rohadtul nem lennének híresebbek, ha kijönnének ilyen, nagyobb lélegzetvételű single-ökkel (így sem valami híresek itt). VISZONT, ettől még simán lehetett volna egy Where The Story Ends, Enough For Now, az ég szerelmére: ABSOLUTE!!!
  De áh...
  Syndicate-et szeretem, ne tessék félreérteni, de HTSAL-ról és a The Fray-ről is a legrosszabb számuk, ezt így ki merem mondani.


NEM HIVATALOS!!!


Különben meg szerintem csak velem van a baj, de nekem ez jutott róla eszembe:


Mehehhee. x]



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése