Best Single Art of 2009 (Helyna)

Nem nagyon szoktam foglalkozni a single borítókkal, csak ami épp elém kerül, és akkor hűdejó. :) Idén jók voltak/lesznek az Editors újalbum single-változatok, meg a OneRepublic pacás dolgai, meg utánanéztem most még néhánynak, szóval itt a három ami valamiért nagyon tetszik. ^^

3. 30 Seconds to Mars: Kings and Queens (This is war)

Semmi extraság nincsen benne, csak azért bírom, mert újra itt egy jelkép a bandától, nevezetesen a háromszög áthúzva, egyelőre még gőzöm sincs, mire is utal (talán hogy már csak hárman vannak és.. ott egy.. vonal, az nemtudommi), de szeretem a Mars-szimbolikákat és single-borítónak megteszi, vajon miért nem a This is war c. dalt tették bele, nemértem, nemértem.


2. OneRepublic: Good Life
(Waking up)

Pacás virág! Teljesen tökjó, a dalhoz is megy, a dizájnhoz is, elájulok rögtön, még az Everybody loves me-nek hasonlóan tökjó, csak az még nem jött ki, csak leak volt, ATRM-nek számomra túl fura a színe, de a Good life az pont jó. :)




1. Snow Patrol: Just say yes
(Up to Now)

Mert a hópehely az hópehely. ^^ És egy aranyos-szép dal. És fekete is, meg ezüstös-fehér, mert Snow Patrol, értitek.. ^^ Nekem tetszik, hátneked?




0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése