Best Newbie of 2009

Hát hogy is mondjam.. a trauma után, vagyis hogy realizáltam, hogy még a OneRepublic-ot is idén ismertük meg, nem tavaly, fogalmam sincs, mihez kezdjek. Rakjam az első meg a második helyre őket az Editors-al együtt? De azt hiszem, úgy járok el én is, mint Tija. Vagyis szerintem a blogból egyértelműen látszik, hogy Editors-uralom van + OneRepublic rulz, szóval most azokat rangsorolom, akik szintén itt voltak, de egy fokkal ismeretlenebbek. Ez is elég nehéz lesz.

3. The Killers


Nem ismerem az összes albumot tőlük, de a legutóbbi Day & Age című nekem nagyon bejött, mindenféle stílusváltással együtt, szó szerint agyonhallgattam, és a Hot Fuss is nagyon jó anyag bizony. Nagyfokú populárisságuk és annak ellenére, hogy divat fikázni őket, nagyon tetszik a zenéjük.




2. Augustana



Bár róluk is simán mondtam volna, hogy már tavaly megismerkedtem a zenéjükkel, nem, nem és nem. Idén volt állítólag. Január. Dan Layus és kis csapata a Stars and Boulevards lemezzel került hozzám igazán közel, és legutóbbi albumuk is igazán rulz. Olyan kedves, elszállós, szép, mégis erőteljes zene az övék. Lehet nagyon szeretni. Szeressétek!


1. We Shot The Moon


És az első helyet Jonathan Jones bandája nyerte el, csupáncsak mert rettentő jók. Energikus, többségében vidám, máskor pedig nagyon szépséges dalok és egy karakteres hang. Ha hallgatom, akkor körülbelül elfelejtem minden problémámat. És ez egy nagyon jó pont. ^^




Most pedig szeretném közölni, hogy a következő együtteseket szívesen berangsorolnám holtversenyben a The Killers-el egy szintre:

Maxïmo Park (nagy volt a harc a harmadik helyért, de igyekeztem objektívabb szempontokat is figyelembe venni)

Meese (egyszerűen imádnivalók :)

Starsailor (fantasztikus dolgok történnek az ő albumaikon)


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése