Best Pop of 2009 (Helyna)

Mivel egész nap Vh1-et bámulok otthon (najó, nem bámulom, mert általában szól a háttérben és felcsűrjük a hangerőt, ha van valami érdekes), most akkor kiszúrok három dalt, ami közkedvelt és pop, de mégsem lett belőle elegem. :)

3. The Gossip: Heavy Cross

Azért gondoltam rá, mert agyonjátszották pop chart-ban meg amúgy is, mégis még mindig úgy vagyok, hogy meghallgatom, ha épp megszólal. Nem nagyon tudok tőlük más dalt, volt még egy, aminek láttam a klipjét, de nem tetszett. Az együttesről sem sok ugrik be, csak hogy valamelyik.. érdekes ember azt mondta rá, hogy post-punk revival (LOL). De ez egy egészen jó dal.



2. Mika: We are Golden

Hát ő meg a Mika, akitől még a Grace Kelly-t szerettem, de hosszú távon idegesít szegény. Ezt a számot viszont kedvelem, a klipje meg őrült. :)



1. Robbie Williams: Bodies

Szeretjük Robbie-t. Komolyan. Szinte az összes száma kedvelhető, amit eddig hallottam tőle, nem vagyok érte oda, de inkább ő, mint más. :) Ez a dal pedig már jó régóta rója a köreit a zenecsatornákon, teljesen megérdemelten.



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése