Best of 2009 (GingerGirl)

Hát. Mivel én se szeretnék lemaradni erről a nagy best of 2009-ezésből tehát akkor én is írnék pár sort (ha már a szerkesztők xD 1/4-e én vagyok:)), szerintem mi volt a best of idén:)
Most így randomban ahogy esik úgy puffan:)

Szóval.
Best Male Artist
Ahm, huha.
Sok ffi énekest szeretek hallgatni, főleg az egyszál-gitárral-zongorával-csinálok-vmi-csodát típusú előadókat kedvelem:)
Idén többek is kijöttek új albummal, a sorrend nem igazán számít, csak vhogy be kellett őket rakni:

3. John Mayer
a jenki gitáros blues-fenomén John idén ősszel dobta ki az új albumát, Battle Studies címmel.
Nagyon érett album, John túl a 30-on. Finom muzsika. Ajánlom. Love it.

2. Jason Mraz
Jason, igen, aki az Im Yourst... igen, shut up e'body, van másik száma is ám:P, argggh, rengeteg albuma, rengeteg cool dala, tessék hallgatni mert élmény! Nem csak ájmjórz van ám:) Már ha van aki nem szereti or utálja, én imádom:)
Jason idén egy live albummal jött ki, Jason Mraz's Beatutiful Mess (Live on Earth)... Konkrétan ölni tudnék egy live koncertjéért.
Tömörenröviden.

1. Michael Bublé
Mikey is csinált idén egy új albumot, Crazy Love címmel, világszerte vezetgeti a slágerlistákat, US, Kanada, Európa, nem probléma:)
Aki tud... *sóhaj*
Zseniális album, az általam írt pozitív reviewt megtalálhatjátok a blogban:)
Igazság szerint Mikenak idén 2 albuma jött ki, év elején a Meets Madison Square Garden Live albummal forgott a neve a köztudatban, azért is kudos:) Mike erős live:)

Jaj, de lökött vagyok, hát elfelejtettem valaki(ke)t:)
Az Örök Best Male Voice az nekem Josh Groban evör, 4evör till the end of time (itt szeretném megköszönni h. a Csajok beszavazták Emberem:)) KUDOSKUDOS!)
Mert olyan hangja van mint egy Angyalnak, vagyis ha egy Angyal dalra fakadna, tuti ilyen hangja lenne mint amilyen Joshnak van:)
Most így eszembe jutott hogy Paolo Nutini is kijött idén új albummal, Sunny Side Up, kedves kis album az övé is:) Candy roxx:)
James Morrison pedig egy Deluxe-ot adott ki a Songs for you-ból 2 új dallal, csomó akusztik verzióval. LOVE.
Hopp. Rob Thomas. *fejére csap* Cradlesong. Ahw, gyönyörű édes kis album:)
Meghallgattam a friss Am.an Idol-győztes albumát is, Kris Allen, ahm, nem varázsolt el, de a Heartless jó:)

Best Female Artist
Uh, na hát őket idén nem hallgattam túl sűrűn, mondhatni egyáltalán nem hallgattam női előadókat.
Az A Fine Frenzy, Colbie Caillat új albumok még mindig a gépen figyelnek, nem hallgattam meg őket, szánibáni, bár állítólag jók, ha jól rémlik Colbie Billboard 200at is vezetett vele.
Egyedül Carrie Rodriguez albumát hallgattam meg, ő is ilyen egyszál-hangszeres előadó, mexikói-amerikai énekes-zeneszerző, aki hallgat mr2-őt, ott sokat megy a She Aint Me című száma, én is annak köszönhetően figyeltem rá fel. Az album mondjuk erős közepes.
Nah, hazudtam, mert Imogen Heap (Josh kedvenc női előadója, hehe) új lemezét is hallgattam, hát, semmi xtra, kellemes kis albumocska, világot nem fog vele megváltani:) Cuki album és annyi.

Best Pop
Omg. Az meg mifene:) LOL Én olyant nem hallgatok:) Demostkomolyan nem. -.-" Ááá.
Egyáltalán mi az a pop zene 2009-ben? Amire ráhúzzák hogy pop, abban is rockalapok vannak, ehh.
Hát gőzöm nincs, detélleg. A csajok megszavazták Robbie - Bodies-át 1. helyre, hát mivel én sokat hallgatok mr2őt és ott is baromi sokat megy, napi 3szor tuti, akkor nyerjen ő. Tőlem.
Update: Rob Thomas popot csinál? Mert akkor inkább nyerjen ő a Her Diamonsal. LOL xD

Best Collaboration
Mwuhahhhhha. xD Eljött az én időm:) Előre kérek elnézést mindenkitől, de a végeredmény emígyen alakult:
akinek nem tetszik, görgessen lejjebb:P Muwhahhhaaaa:) Bocsánat, elragadtattam magam xD

3. Chris Botti feat. Josh Groban - Broken Wow (live)
Hát igen, a sok csodálatos Josh-dal közül az egyik legszebb, ami Live-ban eszméletlenül odaver az ember arcának:)
Köszönhetően Josh hangi adottságainak, többek közt:)
Chris meg csak teszi a dolgát és gyönyörűen alátrombitál, vagy Josh Chris föléénekel, nézőpont kérdése, én mindkettejüket tisztelemszeretem;) Együtt pwnz.



2. Chris Botti feat. Sting and Josh Groban - Shape of my heart (live)
OMG. Ez a dal ugye alapból egy csodás klasszikus. Aztán ugye ebben a coverben csak annyi történik (csoda, amúgy:))
hogy Sting hozza a formát, Josh hozza a formát és Chris hozza a formát = frenetikus élmény:)
LOVE. Nem kell a rizsa, hallani kell xD



1. Nelly Furtado feat. Josh Groban - Silencio
Nah, ezt a dalt Josh szellőztette meg a Twitterjén tavasszal, hogy Nelly új albumára egy duett készül majd vele.
Azért gondoltuk mi hogy ez nem lessz rossz. Hogy jó lesz. Mert Joshnak klassz és szépséges duettjei vannak.
De azt nem hittük hogy ilyen óriási csoda lesz, lélegzetelállítóan.
Nelly hátigen, én nem vagyok fanja, de szépen egymára simul a 2 hang, dallam gyönyörű, lyrics szintén, Nelly talán télleg sokat énekel és Josh túl keveset (by Tija), de ettől még ez a duett lett a #1-om idén.



Futottak még:)
Michael Bublé feat. Ron Sexsmith - Whatever it takes - wow, az egyik kedvencem az új albumról:)
John Mayer feat. Taylor Swift - Half of my heart is korrekt kis nóta:) Nem Taylor miatt:P

Best Song
Huhha. Az nagyon kemény:) Akadt pár;) xD
Mi van ha nem rangsorolok? Most kit sértsek meg:) Nemár. Na. Azért.
Amiket nagyon-de-nagyon szerettem, őrülten, idén hallgatni:

John Mayer - War of my life / Assassin / Who says
Josh Groban fentebb említett duettjei! Silencio pwnz.
Paolo Nutini - Candy
James Morrison - Get to you (Deluxe új dal)
Keane - Sovereign Light Café (nem-hivatalos új dal, koncerteken játszák a srácok)
bár nem idei dal, de Jason Mraz - Im Yours továbbra is rulz... (shut up:))
last.fm-em tanúsága szerint #1-hallgatott dal OneRepublic - All the right moves (mit szóltok csajok?:))!! / Secrects meg Marchin On de bírtam én a Waking Upot is ám
Michael Bublé - Cry me a river / Havent met you yet / All of me
Rob Thomas - Cradlesong / Her diamonds / Hard on you / Getting late / Remembered well
Coldplay - LeftRightLeftRightLeft album;) és Life in technicolor II és Strawberry Swing (klip pwnz)
Nickelback - If today was your last day
Aztán a végére marad a 2 banda, akiket láttam idén ÉLŐben Mo.on koncertezni, Snow Patrolt a Szigeten és Editorst a Millenárisban:)
Szóval:
Snow Patrol: a 3 új dal sorrendje nálam: Give me strength / Just Say Yes (hogy ez mennyit megy mr2őn, atyaég:)))))) / Dark roman wine
Editors: Papillon / Walk the fleet road / In this light / You dont know love / I want a forest / My life as a ghost, bakker, az egész ITLAOTE album és pont:P

Najó, legyen rangsor, most melyik ujjam vágjam le?:)
#3. OneRepublic - All the right moves
Mert úgy érzem idén fan lettem:)
http://www.youtube.com/watch?v=qrOeGCJdZe4&feature=fvst
#2. Snow Patrol - Give me strength
Mert imádom és mert Gary pwnz.
http://www.youtube.com/watch?v=Njg3JDOE610
#1. Editors - Papillon
Mert utána hetekig pillangó-lázam volt xD


És a MI koncertünkün a MI Pillangónk, Tom csak Nekünk énekelt:)) Mwhuhhhaaaahhhaaa:)


Best Music Video
Hát mivel .ar Vivát nem igazán nézek:P, mert csak a butítás megy, MTV Hungary-n meg épp csak zene nincs, jah, van épp, amikor még alszok vagy már dolgozok. Arghh. VH1-om meg már nincs, úh. klipeket nagyjából Tube-on látok, vagy sehol:) De persze a kedvenceim klipjeit ismerem:)
Akkorhát:)
#3. Michael Bublé - Havent met you yet
Szerintem állati cuki klip:) A kis supermarketben becsajozós-szerelmes-táncolós:)
(Miért nem a barátnője-menyasszonya van a klipben? Merthogy a csaj színésznő:) Nem akarták keverni a munkát a szerelemmel, hmm. Lehet.)

#2. Rob Thomas - Her diamonds
Alicia Silverstone kiolvad a jégtömbből és életre kel, összefügg a klip a dal szövegével, együtt kerek egész:)

#1. Coldplay - Strawberry Swing
Hát. Az vmi zseniális videó. Háhá. Hülyegonoszmókust megkergeti és és jól felrobbantsa a Chris meg megmenti az királylánytot:) Nagyonkomolyám:)
Ha jól vágom a sztorit ez versenyvideó volt, az illető nyerte a versenyt, h. megcsinálhatja a klipet SS-hez:) Bizonyos Shinola...:)
Amúgy meg egyik kedvencem a Viva la vida albumról. Pwnz.



+1. Coldplay - Life in technicolor II - ötletes
http://www.youtube.com/watch?v=hmS03O6NgBo
+2. OneRepublic - All the right moves - mertjó oszt jónapot:)
http://www.youtube.com/watch?v=qrOeGCJdZe4&feature=fvst

Mi van még:)
Best Newbie.
Túl sok új bandát nem ismertem meg idén:) A jól megszokott-hőnszeretett előadókat-bandákat hallgattam idén is:)
Talán Carrie Rodriguezt említeném meg, akit idén ismertem meg,
meg hát annyira ez már nem új ismeretség, hát idén már a 2. albummal jöttek ki, ami ZSÍR:D
de úgy érzem idén fan(értsd: elmennék koncertre is:)) lettem, igen,
ez a OneRepublic
(Ryan xD), thx csajok:)
Meg hát persze köszönhetően All the right movesnak, ami zseniális:)

Öhömm.
Best Album kéne még így a végére lezárásnak izéminden:)
Hát. Nehéz. Mert sok új albumot hallottam idén, persze h. kedvencektől, de sokat pl. meg nem.

#3. John Mayer - Battle Studies
Mert nagyon finom blues-jazz-pop-akármi lett:) lol

Az album Billboard200on #1-ként nyitott:)
Johntól ez a minimum;)









#2. Michael Bublé - Crazy Love
Omg. Zseniális album. Ennyi. Mike zseni.

Az album Billboard200on #1-ként nyitott:)









#1. Editors - In this light and on this evening (deluxe)

Britlista #1:)
Azért Editors, mert ez az album hatalmas nagy.
Semmi hasonlóság nincs AAHAS-hoz, de nem is kell hogy legyen, merthogy ez elektropopcucc. Nagyon baba:)
És nagyon vártuk és nagyot ütött koncert után 2 héttel,
ahol már hallottunk pár új dalt (Walk the fleet road live, Úrissssssten:) *szívéhez kap* ezittaz xD
http://www.youtube.com/watch?v=pm_-n8yiF_s).
Azért a deluxe, mert 9+5, így kerek egész a történet:)
Tom Smith egy zseni:) Höhö.

Itt meg olvashattok nagyon-nem-objektív reviewt az zalbumról by me xD Háhá.
http://absolute-tyrant.blogspot.com/2009/10/editors-in-this-light-and-on-this_10.html

+1. Keane - Hopes&Fears deluxe
Gondoltam megemlítem, mert nagyon szépen felpakoltak rá sok b-sideot, meg akusztikot. Love.
Szeretem a Keanet, na:)

+2. Snow Patrol - Up to now (Greatest Hits) - it's mine:))
Kírályság:) 3 új dal, 30 track-es csoda:)

+3. OneRepublic - Waking Up
Mert sokat hallgattam és nagyon megszerettem őket:) Én.

Igen, hát nagyjából így nézne ki az én best of 2009-em, így randomban, mindent egybeömlesztve:) Még idén elpostolva:)

Az év csalódása: hogy Josh nem csinálta meg az albumot még idén:((
Az év meglepetése: hogy ennyire ultra-Editors-fan lettem, szerettem én őket hallgatni, de ennyire hardcoreban megimádni, hátigen, a személyes élmények hatása xD
És u.ez igaz a Snow Patrolra is!
Gary és Tom. OMG.
Az év live koncertjei on TV: Coldplay - MTV World Stage Tokió (odaba.) és Snow Patrol - Pinkpop 2009 (Garyke) (bár ezt nem láttam tv-n, de megvan a koncert:P)
Az év live koncertjei LIVE: Snow Patrol a Szigeten és
Editors a Millenárisban:)
Életem 2 legfrankóbb napja, thx csajok hogy megoszthattam veletek az élményt xD
A legjobban várt album 2010-ben: Josh Groban 4. stúdióalbuma.
Az Awake 2006-os. Gondolhatjátok MENNYIRE várjuk már:) Noël és Collection idevagyoda:D
Már nem kell sokat várni:) És a kezembe foghatom:) Mert megveszem, Joshért mindent:)

Hát.
Kívánok minden kedves blogolvasónak nagyon happy új évet, sok jó zenével, albummal, live koncerttel. Vegyetek boltba is lemezt, ha tehetitek;)
Hallgassatok jó zenét és ne higgyetek el mindent, amit a zenecsatornák mondanak/mutatnak;)
És guglizzatok rá Josh Grobanre:) xD
LOL Megéri:))

Köszöntem a figyelmet xD


2 megjegyzés:

Helyna írta...

Jóóhosszú, Josh-tastic bejegyzés ez kérem szépen! :D De nagyon tetszik, félreértés ne essék!!
Best Song rangsor... luw!
És nálad is első az ITL! ITL rulz! :)))

Mírácska írta...

jaja, Josh, hát muszáj volt na xD
itlaote meg LÁVV:)) *-*

Megjegyzés küldése