Hogy őszinte legyek, kicsit össze vagyok zavarodva. Letöltöttem a The Parlotones 2009-es albumát, aminek a fent látható "A world next to yours" a címe, de a wiki nem említ ilyen albumot, csak "Stardust Galaxies"-t, amit viszont sehol nem találok, és annak a tracklist-je sem az, mint annak, ami nekem van meg. Ráadásul láttam egy klipet, amiről azt mondták a dal, amihez készül az "A world next to yours"-on van rajta, de én ugyan nem találom azt.
  Sose higgyetek az internetnek meg a tévének. Hazudik mind.

/wtf. nagyon bejön, de wtf/

  A dél-afrikai indie együttesre Overexposed c. daluk hallatán figyeltem fel, amikor is leginkább az tűnt fel, hogy Kahn Morbee-nak, milyen észvesztően jó hangja van (és persze milyen kúl akcentusa). Ennek mind nagyon megörültem, és íme, már meg is hallgattam a zenekar legutóbbi albumát, amiben habár kicsit csalódnom kellett, annyira nem rossz anyag.
  Általánosságban indie (I'm Only Human), ugyanakkor elég alternatív is (Bird in Flight), és nagyjából eddig tartott a stílus összetettsége, ettől válhat kicsit egyhangúvá a lemez, megy végig ugyanaz a séma, közben a szövegek ötletesek és Morbee szerintem bármit énekel, az remekül hangzik.
  Hasonlóan az Ours nevű bandához, ők is gyakran építenek a drámai, már-már emó hangulatot idéző melódiákra (Sun Comes Out), életszemléletük kimerül az "egyszer fent, egyszer lent" elvében, de vannak egész jó kis táncos dalaik is (Dance, hogy stílusosak legyünk, Pointing Fingers)

 Nagy általánosságban azt mondanám, hogy jó album, közelebbről megvizsgálva viszont éppen nem lettem lenyűgözve, talán túl jó szám az Overexposed, és abból a minőségibb melodic indie rock-ból én ezen a lemezen nem kaptam eleget (Play OnPerfect PlaceWindow Shopper wtf, lazán ki lehetne mind a hármat dobálni az albumból, van csomó másik), és nem túl komplex instrumentális szempontból sem, túl kiszámítható és sablonos.
  De hogy valami jót is mondjak, a jobb dalok valóban kitűnnek, ezekből az album elején van pár, a Giant Mistake, I'll Be There, aztán a Pointing Fingers és a Disappear Without a Trace, ezek valamivel kidolgozottabb, megfontoltabb és érettebb számok, amik valamelyest emelnek a pontszámon. 10/5


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése