Éppen nagyjából egy órája hallgattam az AbsoluteRadio live stream-jét, és leadták a 22 éves skót hölgyemény legújabb dalát, ami a Don't Tell Me That It's Over névre hallgat. (heh, mint egy kutya)
  Először is egész más, kicsit rockosabb, mint eddig, megy benne ez a slowrock gitár alap, de van ez a tiszta, magas hangszínű gitár, plusz egy rakat vonós, amik nagyon jól nyomják.
  Amy hangján is tompítottak egy emberségeset, miközben a szövegtől én éppen nem vágtam hanyatt magam, összességében mégis nagyon remek kis dal, úgy mondanám, hogy "angyali", de hallgassátok meg, és megértitek.
  Az új album MÁRCIUS NYOLCADIKÁN jön majd ki, és úgy fogják nevezni, hogy "A Curious Thing".

  A dal nálam 10/9, szinte tökéletes, a szöveg nekem túl egyszerű, túl primitív Amy többi munkájához képest, ugyanakkor sok ötletes és egyedi dallamfordulat van benne (az "I'm on my knees" körül keressétek a csodát, szerintem lenyűgöző, 2:30-nál :))




0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése