Aiya! *-*

Végre megtöröm a csendet, és hallatok magamról, ha már Tia reklámozott a postjai előtt :) Igen, én volnék Mystrea, az új szerkesztő *-*

Mit is mondhatnék magamról.. 20 éves vagyok, a Veszprém megyeiek táborát erősítem (na igen, konkrét nem leszek, éljen az anonimitás!), egyébként Pesten okosodom (ez sem teljesen igaz, nem érzem magam sokkal okosabbnak a főiskolánkon tanultaktól *fütty*), és mellette egy moziban is tevékenykedem néhanapján.

Ennyi elég is, jöhet a zenei részem: mindenevő vagyok, de komolyan. A régi gyerekdalokon keresztül a durva industrial & hörgős számokig mindent meghallgatok, mivel hihetetlenül hangulatfüggő és szeszélyes természetű ember volnék. Azért vannak konkrétumok a kedvenc stílus terén: imádom a filmzenéket, és amelyik együttes zongorát használ, az nagy valószínűséggel megkapja szívem egy apró szegletét.

Örök hűséget esküdtem egy-két együttesnek. Ezek a bandák mindig minden hangulatomra nyújtanak valamilyen számot. Így mániám tárgyát képezi (a/az): Coldplay, Editors, Keane és Something Corporate/Jack's Mannequin. És még nagyon imádom Rooneyt, Muse-t, Thirteen Sensest és Wolfyt. De ők nem "mindenhangulatrajóbandák".

Ennyit rólam, még sok is.. Ígérem, a jövőben azon leszek, hogy tágítsam a hallóköreiteket!

(p.s. igen, LOTR-mániás voltam/vagyok/leszek, és csak a tünde köszönést találtam elég frappánsnak.. ez elég jól jellemez engem :P)


2 megjegyzés:

Mírácska írta...

cijabija xD

Mystrea írta...

szióó *-*

Megjegyzés küldése