Ezt a reviewt már régebben megírtam, csak valahogy elmaradt hogy post-oljam:)
De ha ma már úgyis erre volt dolgom, akkor végre bemásolom xD
***

Totális véletlen folytán bukkantam rá 2 évvel ezelőtt erre az amerikai folk-akusztikgitáros-énekes-zenészre xD

Egy külföldi zenés blogban keresgéltem, és ott volt Joshua új albuma, rákerestem Tyúbon, meghallgattam pár dalt utána az albumokat, és azóta top5 kedvenc énekesem közt van a pasas:D


Vagy hát én inkább véletlen szerencsének érzem már a szimpla véletlent, az idő múlásával, hisz rengetegszer hallgattam már meg az albumait, egymás után többször is letolom, vagy épp észre sem veszem, és mire feleszmélek, harmadszor forog az album…


Szerintem jól nyomja, a dalok felépítése konkrétan:

Joshua hangja-gitárjátéka-néhol piano, néhol cselló-kíséret, kellemes női vokál, nagyon szépen rásimul Joshua hangjára, tökéletes párosítás… és a klassz édes-bús-szerelmes-keserű-melankólikus szövegek xD

Kudos;)


Joshuának ma nem lenne 2 albuma is, ha Zach Braff (a Scrubs c. sorozatból ismerhetjük a színészurat) nem használja fel az egyik epizódban háttérzenének, Joshua „Winter” c. dalát (ami király dal, az egyik legjobb dala, kedvencem), aminek köszönhetően lemezszerződéshez jutott a srác.


Azóta kijött a 2. albuma is, a dalait előszeretettel használják fel sorozatokban-filmekben, Ellen DeGeneres esküvőjén elénekelte a „Today”-t… jelenleg európai koncert-körúton van, népszerűsíti magát és a frankó kis dalait, kár hogy nem jön ide hozzánk, rajtam kívül még egy emberről tudok aki szereti hallgatni idehaza, szóval kettőnknek is akár jöhetne koncertezni, szerintem nem haragudnánk meg xDLol. *-*
Nem viccelek, tényleg nem haragudnék meg x)

És az aztán a legnagyobb véletlen hogy ő is Joshua xD (Hasonlóan nagy kedvencemhez Josh Groban-hez, bocsi, de ide is bele akartam Josht, LOLOL)


Akkor haladjunk időrendben, pár gondolat a „We were here” (2006) albumról:)

Érdekes, ez az az album, amit többet forgatok, az egész album hangulata annyira megragad mindig, nagyon szeretem hallgatni, mindig nyugisabb "tájakra" repít;)

Romantikus-fájdalmas love song az összes dal, Joshua puha-csendes-légies-suttogós hangjával… Jó kis szövegekkel…

Korrekt az egész album ahogy van xD

Sundrenched World/Everything will be Alright/Closer/Today/Winter – az album top5 dala, amit bármikor-bármelyik filmben-sorozatban egy szerelmes jelenet mögé be lehet pakolni, és megállja a helyét;)

What if you, amit még nagyon szeretek;) Szerintem gyönyörű, a cselló-játék miatt…

Only you pedig cover, rövidke lett, de nagyon helyes:D


Legjobb dal: nem kérdés, a Winter:D

Legrosszabb dal: nincs olyan:) mindegyik dal kis kedves-aranyos-szerelmetes;)

Az album kaphat egy 10/9-et mert baromi jó xD LOL






Joshua 2. albuma a „Simple Times” (2008)

Nem tudom megmagyarázni miért, de ezt nem hallgatom sokszor, gőzöm nincs miért, pedig nem rossz album, a megszokott Joshua-hangzás és fíling pedig… és mégse hallgatom annyit… :| :/ x(

Az új album dalai talán „pörgősebbek”, ha lehet az ő esetében pörgésről beszélni;), mint az 1. albumé…

Több új hangszer is szerephez jut az új albumon: felcsendül a csellón kívül itt már mandolin, wurlitzer, ütőhangszerek, vonósok…


One of Those Days/I’d Rather Be With You/Brand New Day/No Envy No Fear – a legjobb dalok az albumon:D

Sky/They Bring Me To You/You Got Growin’ Up To Do – mindhárom dalban van női vokál, ettől lesznek a közepesnél egy kicsit jobb dalok;)

Vegetable Car-nak vicces a címe:D Meg az az egyik pörgősebb dal, aranyoska:D

We Are Okay a leggyorsabb dal az albumon, szinte elszédül az ember a sok lassú dal után xD LOL


Legjobb dal: No Envy No Fear talán…

Legrosszabb: nincs rossz dal ezen sem…. Nem lehet utálni egyik dalt sem, de igazán belezúgni sem lehet, vagy lehet, csak nehezen xD


Azok hallgassák, akik alapból szeretik az egyszál-gitáros-zongorás-akusztikus zenét (hozzám hasonlóan xD) és a különleges hangú énekeseket. Merthogy Joshuának sincs épp tucathangja… :-P


Mivel szerintem azt a lécet nem sikerült magasabbra tolni az új albummal, amit az 1.vel Joshua felrakott eléggé magasra, ezért egy 10/7-et adok erre az albumra, jó dalok ezek is, viszont semmi extra, de talán ezért is van az, hogyha Joshua hangjára vágyom, biztos hogy az 1. albumot fogom hallgatni…





0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése