Nem vagyok különösebben elragadtatva. Nővérem hívta fel a figyelmem nemrég a 30 másodperces sampler-ökre, meghallgattam, hát... Ez a tucatpunk-os dolog, amitől féltem, bekövetkezni látszik, és kicsit szomorú és csalódott vagyok, mert a Liberation Transmission egy nagyon jó album lett, és ha tényleg az időn múlik a dolog, felőlem dolgozzanak rajta tovább, csak szép munka legyen akkor.
  Kár, kár, de még nincs minden veszve, hamarosan jön az új album, majd meglátjuk akkor, én azért még egy kicsit reménykedem.




3 megjegyzés:

Névtelen írta...

ez hülyeség.. Pont a liberation transmisson volt a legszarabb albumuk... látom te sem értesz hozzá... next stop atrocity... zúzda..

Helyna írta...

Sajna ez van, mikor különböznek a vélemények. :)

Tia írta...

Jó hát, ha neked a zúzda jön be, akkor gondolom tetszeni fog az album, ennek csak örülj x]

Megjegyzés küldése