Nagyon kíváncsi voltam. Gyakorlatilag a Twilight-soundtrack kapcsán ismertem meg őket, én nem ítélkezem, gyakorlatilag ügyes húzás volt, többen megismerik a zenéjüket, estébé.


 /ha csak az albumborítót nézném, ezt is megvenném kapásból, nagyon tetszik/

  Alapból van bennem egy tisztelet azon együttesek iránt, akik viszonylag hűderég alakultak (DCFC esetében '97-ről lenne szó), hiszen ez alapból magában hordoz egy olyan jelentést, hogy valószínűleg azért tudnak valamit, ha ilyen sokáig kitartottak, vagy ha nem, akkor még mindig a már említett kitartás is egy értékelendő dolog. Ezért nem mondhatom rá, hogy szar, pedig nemes egyszerűséggel erről van itt szó.
  Nem ismerem őket, a legutóbbi albumukat kaptam le a virtuális polcról, ha úgy tetszik, nem tudhatom, mi volt jellemző a zenéjükre ezelőtt, mintha nem lenne mindegy, hiszen az számít, ami most van, és amit én most hallok az egy ilyen érdektelen, jelentéktelen zenélgetés.

  Nem igazán élveztem, fogalmazzunk úgy, ilyen szétmálló massza az egész, semmiből nincs benne elég, az énekesnek még jó hangja sincsen (énekelni persze tud, nem azt mondom, csak nem látok benne sok egyéniséget), ahogy a zenében sem, ami áll abból, amiből minden más indie együttes, de ebben karakteresség sincsen, leginkább a végtelenségig egyszerű, sőt, az egyik legkiszámíthatóbb album, amit valaha hallottam.
  Most például újrahallgatom, de fogalmam sincs az elején vagyok e, vagy a végén, a dallamok rémesen hasonlítanak egymásra, én nem igazán látok benne kritizálnivalót, és ezt úgy értsétek, hogy inkább bottal sem böködném ezeket a dalokat.

  Őszintén sajnálom, én nem tudom, most adjak 10/1-et, mert mire adhatnék 10/2-t, értitek a problémámat, ugye? Hát nemtudom, legyen 10/2, ismételten a tisztelet beszél belőlem a tapasztalt(nak tűnő) együttesek iránt.


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése