10. Robbie Williams - Shame ft. Gary Barlow

Az újraalakult Take That nagyágyúinak kedves duettje elnyerte a tizedik helyet a listán, szeretem hallgatni.

9. BoB - Airplanes ft. Hayley Williams

Igen, itt is megtalálta a helyét ez a dal. Ami jó, az jó.

8. Hurts - Devotion

A Kylie Minogue-gal közösen énekelt dal szerintem közel sem a legjobb az albumon, de ebben a kategóriában megérdemli a helyét.

7. Tired Pony - Get on the road

Ez évi kedvenc collaboration-albumomról a Zooey Deschanel-Gary Lightbody duó ezzel a gyönyörű számmal nyerte el a szívemet, és a hetedik helyet.

6. Lifehouse - Had enough ft. Chris Daughtry

Backing vocal vagy sem, örültem, hogy ennek ürügyén felkerülhet a kategóriába ez a dal, mert nagyon szeretem. Tökéletes "kivonat" a lemezről.

5. Sub Focus - Splash ft. Coco


A drum'n'bass csapat slágeresebbre vett pörgős, zúzós száma Coco Sumner vendégszereplésével annak ellenére levett a lábamról, hogy általában nem kenyerem a stílus, de hát ezt így kell csinálni.

4. Tarja - Dark Star ft. Phil Labonte


Ennek az albumnak nagyon örülök, mert sok rajta a közreműködő. A sok collaboration közül ezt az erőteljes dalt választottam, ahol leginkább a szöveg és a drámaiság fogott meg, még a kiabálás sem zavaró ebben az esetben. Korrekt metáldal. :)

3. 65daysofstatic - Come to me


A közel nyolc perces opusz albumának egyik fénypontja, s bár Robert Smith éneke elsőre elég esetlennek tűnt számomra, azóta sikerült értékelnem. A dal lassan induló, építkező, de aztán dörömbölő, erőteljes, ahogy azt én szeretem.

2. I Blame Coco - Caesar ft. Robyn


Nem tagadom, hogy eljátszadoztam a gondolattal, hogy az első helyre tenném ezt a jól sikerült együttműködést, amely első hallásra elkapott a szövegvilág és a két hang összecsengése miatt - de végül persze nem így lett.

1. Tired Pony - The Good Book


Hiszen mi más is lehetne az év legjobb zenei együttműködése, mint a zseniális Gary Lightbody (Snow Patrol) zenéje a szintén zseniális Tom Smith (Editors) énekével? Így van. Szívet melengető, gyönyörű dal.



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése