Tudom, hogy mindenki utálja a kategóriát, de természetemhez hűen megyek az árral szemben, és megtartottam, mert ide azok férnek be, akiket amúgy általában nem hallgatnék, de valamilyen különös oknál fogva megragadtak. Büszke vagyok rá, hogy nem sok műfaj fér erre a listára, öt dalt mégis sikerült összeszednem, íme:

5. Love Me Girl, Yeasayer

 

A kapcsolatom a Yeasayerrel nem volt éppen zökkenőmentes, azt sem mondom, hogy mennyire tetszik, de ez a szám elsőre elragadott. Tetszik az őrült vokál, az alap, az, hogy fogalmam sincs, miről van szó a dalban, de a zenészek hallhatóan élvezik, amit csinálnak, és ez jó érzéssel tölt el. El tudnám képzelni magam megőrülni egy Yeasayer koncerten.

4. Surfing the Void, Klaxons

 

 Az egész együttes számomra egy hatalmas kakukktojás. Szeretem, hogy elfelejtek minden felállított mércét, reményt és várakozást, amivel egy zenével kapcsolatban rendelkezhetek, elfelejtem az összes kedvencemet, és csak elmerülök ebben a beteg világban, amit ez a pár brit zenész hozott össze.

3. Hidden Away, Josh Groban


  Talán meglepő, de az utolsó gondolatom volt az, hogy én majd ilyen easy-listening, popoperát fogok hallgatni - és teljes egészében megszeretni. Nem vagyok oda az ilyesfajta hangokért sem, meg a szöveg is túl nyálas és csöpögős, de mit tehet a lány, ha egyszer Groban ilyen hatással van az emberiségre?

2. We Are The Dead, Does It Offend You Yeah? 


  A brit DIOYY is hasonló hatással volt rám, mint a Klaxons. Igazság szerint a We Are The Dead volt az a pont, mikor elgondolkodtam magamban, hogy ha valaha is kipróbálnék valamilyen tudatmódosító szert, az azért lenne, hogy megtapasztaljam, hogy úgy hogyan szól ez az őrület.

1. Animal Arithmetic, Jónsi
 

 

  Tulajdonképpen úgy is nevezhetnénk ezt a kategóriát, hogy "2010 legjobb valamije, amit csak azért tartottam meg, hogy Jónsit minél több helyre betehessem". Nem vagyok oda általában az "Every time, everyone, everything's full of life"-típusú dalokért, és a férfiasabb hangokat preferálom, mégis, nem lehet ellenállni Birgisson aranyos és végtelenül színes világának.


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése