Nem vagyok elégedett. A dal már eleve rosszul nyitott nálam, az albumon az első track volt, és egy évvel ezelőtt is csak azért voltam teljesen szétesve tőle, mert új volt és hosszú várakozás után jött. Aztán lassan rájöttem, hogy a Syndicate semmi, ismétlem semmi (aka labdába sem rúghat) a sokkal erősebb számokhoz képest (Say When), ami habár nem egy könnyű dal a The Fray anyagai közt kutatva, még az olyanok, hogy Where the Story EndsEnough for Now, ők is sokkal minőségibb dalok, mint a Syndicate, ami egy hosszadalmas, felépítésében unalmas, dallamában primitív (ugyanakkor szövegileg kreatív) dal.
  A videó ezzel ellentétben mindezt kompenzálja. A sok vágás, a mozgás, és legfőképp a fények (villódzó, átvonuló, mindegy), az arcok, a szemek (ami már működött a How to Save a Life-nál is), ezek mind elősegítik, hogy kicsit gyorsabban elmenjen az a három és fél perc, és csak a hatásosságra, és a fülbemászó dallamra emlékezzünk.

  Ugyanakkor örültem a párhuzamoknak a HTSAL és a Cable Car videói közt, és megjegyezném, hogy Isaac Slade még mindig borzasztó színész.
10/6, mert kedves vagyok.
  Tessék nézni, mielőtt leveszik, vagy letiltják a nem-USA-i IP címeket.



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése