Nos, az albumra (aka. a leak-jére) még várni kell, de a videóklip nemrég kijött, én viszont csak most "jutottam hozzá".
  Kezdjük Amy-vel. Úristen, ez a csaj feleakkora, mint eddig volt. Reméljük, nincs baja, és jól érzi magát az új külsőjével. A szemei még mindig káprázatosak, csakúgy, mint a hangja, és ez a dal is. A klippel kapcsolatban annyit, hogy jó a koncepció, egyfajta egyedi külsőbe bújtatták a "csak zenélős" klip felépítést, és habár én végig reménykedtem valami katarzisban (égzendülés, földindulás, gospel kórus, bármi), és kicsit csalódott voltam, hogy semmi ilyen nem jött, megbocsátok. ;)
  Azt hiszem, Amy klipjeinek sorába is tökéletesen beillik ez, egy újabb átlagos videó.

10/6, éppen azért, mert átlagos, és minden másodperccel egyre türelmetlenebbül várom az új albumot (márc.8.)




0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése