Én őszinte vagyok, tényleg... nem is tudom, mikor jött rám, hogy csak az elfogultság miatt ne védjem meg a kedvenc együtteseimet, de tulajdonképpen elég jól megy, hogy beismerjem, ha a kis kedvenceim valamit nagyon elcsesztek :D

  Ezért mondom én azt, hogy nagy mákom van, hogy csak idén május végén/június elején ismertem meg a OneRepublic-ot, mert ha előbb, mondjuk, mikor kijött az első lemezük, vagy egy kicsit utána, kétlem, hogy 2009 szeptemberéig fent tudták volna tartani az érdeklődésemet (vagy hogyan mondják ezt). Szóval szerencsére csak négy hónapot (még annyit sem egészen) kellett várnom az új anyagra, és íme! Tegnap éjfélkor (vagy inkább ma hajnalban, helyi idő szerint) kigyütt az a fránya új single.

  Az új albumot, ami szintén hamarosan a boltokba kerül, az együttes Waking Up-nak keresztelte (értitek, először Dreaming utána meg Waking. x]), és az első single róla - ahogyan én azt már említettem, az All The Right Moves
  YouTube-on már el lehetett érni egy viszonylag jó live verziót, amit magam is beszereztem, és nyomattam is, Last.fm-emen a 6. leghallgatottabb track-em x] 
  De most itten van...

  Ha volt jó live verzió, akkor ez most egy rossz stúdió verzió, de valamilyen szinten élvezhető. Okos húzás, gondolom, nem akarták, hogy a hekkerguruk azonnal leszedjék, és terjeszteni kezdjék (nem úgy, mint a Linkin Park, akik minden alkalmat megragadnak, hogy letöltésre biztassák rajongóit).
  A dalról sok újat nem tudok mondani. Jó... tényleg, dallamilag minden rendben van, a szövegét imádom, hatásos, drámai meg miegymás, Ryan hangja pedig egyszerűen: ÁL-LA-TI! 
Most negatívumokon gondolkodom, 5 perce hallgattam meg, bocsássátok meg nekem, ha még nem jut eszembe egy sem x]
  Nem, tényleg. Eddie-fiú még jobban odateszi magát, mint eddig, tetszik a végén az is, hogy a vokál beerősödik, a cselló a végén megint a szívemet töri, nem egyhangú, tényleg... ha nagyon izélni akarok, akkor a végét nem sikerült olyan hatásosra összehozni, mint a koncerten. Meg a szövegben vettem észre változtatásokat, amik szerintem annyira nem tettek jót a dalnak... de hát nem ők az elsők, akik ebbe a hibába esnek. (The Fray - You Found Me, és társai) Tényleg, ez minden, ami eszembe jut. 

  Adok linket, ahol meg lehet hallgatni, nálam 10/9, gondolom, mert ugye kicsit selejt minőség. 
Essenek neki önök!

>>Ide tessék nyomkorászni<<



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése