Meese - Broadcast (2009)

Alapjában véve nálam a denveri bandáknak nincsen nehéz dolguk. Az olyanoknak sem, akik Rod Blackhurst kapcsán (The Heyday), vagy Isaac Slade kapcsán (Meese). Mert ilyen vagyok én. :)


  Természetesen melyik másik dalt is hallgathattam meg először, mint a "Tell Me It's Over"-t :) Amint meghallottam az énekes hangját, az ugrott be, hogy: NA NE, ez fog engem lenyűgözni, ez ejti majd rabul a szívemet, és csal könnyeket az én szemeimbe, ahogy Kayla barátnőm mesélte?
  És hát... ja, nagyjából így. Jól van, lehet, hogy nem egy Josh Groban (csak neked, Mira :D), de kedves hangja van, és igazság szerint nem is arra megy, hogy a hanggal kápráztasson el, sokkal inkább a fülbemászó, kreatív, színes dallamok az erőssége a colorado-i együttesnek.

  Egyik sem kifejezetten... vidám dal, de nem is túl szomorúak, sokkal inkább az a furcsa, hogy a pörgős alap fölé visznek ilyen hullámzós, lebegős dallamot.
  Szép kis alternatív piano-rock, azt meg... tudjátok, a Tija különösen kedveli :D

  Az album címadó dala nem igazán fogott meg, ez tulajdonképpen, ami nem igazán tetszik. Taking The World On, ez sem igazán extra, de így vagyok a The Medicine-nel, a Say You're OK-vel és a Bonfire-rel :) 
  De különben rendben van. 

  Jól van, mondok valami furát. Vegyééétek... a We Shot The Moon-t, a The Fray-t, és a Starsailor-t. Megvan? Tessék betenni egy ilyen mixelősszarba, kavarjátok össze, és az a Meese. A We Shot The Moon fiatalos lendülete, a The Fray mély zongora... (van olyan, hogy zongora riff? xD) és a Starsailor különleges dallamvilága... plusz a Meese-tesók fantáziája ;)
  Még annyit, hogy a Movie Screens-t kicsit nekem hallgatni olyan volt, mint a Trust Me. Igen hasonlóak a dobok, és.. és ez jó. Pluszban még a Meese-bratyók és Isaac Slade a The Fray-ből jó haverok. ^-^

  Mondok még valamit. Ez nem ilyen dalelemezgetős review, mert elég különlegesnek tartom ezt a zenét ahhoz, hogy... saját gondolataimat is jobban kifejtsem. Ez az a fajta zene szerintem, amit ha... meghallgat az ember, és utána ha nem hallgatja, akkor nem érzi jól magát. Az ilyen dallamokat jó hallgatni. Jó tudni, hogy vannak olyan emberek, akik képesek ilyen szép zenét írni, ilyen letisztult, kedves dallamokat komponálni.
  Mert nélkülük bizony réteges birkaürülék vagyunk.

  ^-^
Azért jó ez, mert lásd pár sorral feljebb :D
Azért rossz ez, mert nem rossz. És az fura.
Hallgassa az, aki bírja az alternatív piano-rockot. Ez tipikusan az. Se több, se kevesebb :)
A legjobb számja a Zalbumnak most a Tell Me It's Over, deeee... mindegy, nem kezdek izélni, a Tell Me It's Over a legjobb szám, sok más dal közt.
A nem legjobb, hanem inkább legrosszabb számja a Broadcast. Nem igazán vágott gyomorba, semmit nem éreztem nagyon.
Szerintem ez a tipikus 10/9, ami hamarosan 10/10 lenne, ezért hamar kell megírni a review-t, mielőtt öngyilkosságba üldözném magam, amiért elvből sosem adok 10/10-et. :)
Különben meg most a Next In Line a legjobb dal. MI FOLYIK EKÖRÜL A BANDA KÖRÜL? Még ma megszerzem régebbi albumukat :)



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése