Introduction

Az egyik szerkesztő vagyok: Helyna (lány, 20 :D). Aki nem bír adminisztrátori jogokkal.. az majd a húgom lesz, aki később mutatkozik be. Vagy előbb, nem tudom én azt, mivel szerkesztheti a bejegyzést, mivel _vannak_ adminisztrátori jogai. *-*

Nos, rólam sok mindent nem érdemes tudni, csak hogy egyre jobban belejövök a zenék, albumok, zeneművészek méltatásába, bár sokszor magam is eltűnődöm, érdemes-e ilyeneket írni vagy olvasni. Mivel úgyis mindenki teljesen máshogy él át egy-egy dalt vagy lemezt. Meggyőzni bárkit is, hogy márpedig azt szeresse, amit én, mert az a jó, a többi meg nem is.. hiú ábránd ez. És teljesen fölösleges. ^^

De ott a másik oldal is, hogy ha az elemzéseimmel, véleményemmel bárkinek is felkelthetem a figyelmét egy zenész, énekes vagy banda iránt, akkor már nyert ügyem van. ^^ Mármint.. majd ő eldönti, hogy tetszik-e neki, de legalább - ha kitartó és vállalkozó kedvű - megismert valami újat. :) Tágul a látókör, szélesebb lesz a horizont... ilyenek.
Ezért vagyok én itt. *szipp... elérzékenyültem*

Általában rock, alter, indie, ambient, instrumentális + kicsit metál és progresszív rock/metál témájú dolgokat szeretek, de komolyan, nyitott vagyok én mindenre, maximum lassan kedvelem meg. De ha olyan kedvem van, bepróbálom. :) Nem is stílusokat, hanem inkább bandákat, zenészeket szeretek, hogy kiket-miket, megtudhatjátok ebből a BLOGBÓL.

Most már befogom, mert túl sokat írok. Legyen a szó a másik szerkesztőé. És a zenéké.
***
Az vagyok én.. mármint a másik szerkesztő. NEM a zene. x)
Szalja, én meg nem tudom, nem az elvárásoknak megfelelően írok, volt egy másik blogom is, de nem szeretek _NEM adminisztrátori_ jogokkal bírni, szóval most ez van.
Az meg a tesóm. Ott fönt. Szóval, amit én szeretek, azt általában szereti ő is, speciel én most azon vagyok, hogy kitágítsam a... hallóterem. x) És majd írok sok szép zenéről.
Jelenleg az alternatív rock, indie, piano rock a zsánerem, deeee mint említettem, azért van néhány előadó néhány másik műfajból is.
A régi blogon nem egy bejegyzésem volt, lassan felteszem őket majd ide, az elsőt pl majd ma délután, de párat újraírok, ami így utólag nem annyira tetszik :)
Szóval kérés-kérdés, óhaj-sóhaj jöhet.. vagy nem...
Nekem sem a meggyőzés az életcélom, csak az írás, mert azt szeretem nagyon. x)
Nagyjából ennyi...
És Tija vagyok én.


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése