Elég nehéz elhinni, hogy 2008-as album... nem is tudom, miért, fura :D Na, sebaj. Szóval nővérem írásától felbátorodva, gondoltam, megírom az Augustana másik albumának review-ját, vagy mijét. :) Merthogy ellentétben tesómmal, én ezt az albumot kedvelem jobban :)

  Talán azért, mert erről minden dalt szeretek/ismerek, de nagyjából úgy, hogy álmomból felébresztenek, elkezdenek egy sort, és befejezem a dal végéig x3 :D Mert ilyen gyerekek ezek a Dan-ék :D
  Kezdjük ott, hogy az előző albumhoz képest (ha "első"-t írok, akkor is a ATSAB-ra gondolok, mert nekem tulajdonképpen a Midwest Skies and Sleepless Mondays nem megy albumszámba, nekem az nagyon nem tetszett :S) valóban, kicsit kaotikusabban hangzik, nincsen meg az egységes stílus, ami az előző lemezt átfedi, deeee ettől nekem csak jobban tetszik, mert izgalmasabb, és színesebb is egyben :)

  A Hey Now mindenféleképpen erőteljes kezdés, politika, társadalomkritika, szerelem, minden van benne, ami kell, megfelelőképpen drámaiak az akkordváltások, Dan Layus a vékonka kis hangjával remekül tud szenvedni (Y) :D A második dallal tulajdonképpen egy kedves kis love-songot kapunk, "Nem vagyok még túl rajtad", mondja Dan, és elhisszük neki, mert milyen aranyos már. :) Nem a séma szerint nyugton ücsörögve nyomja le, hanem "hé"-zik, meg "ó"-zik, meg ami kifér a csövön.
  A Sweet And Low a kövi szám, ami már sokaknak ismerősebb lehet. Megvan a lemezenként egy kötelező családról/sötét múltról szóló dal is. :) Rám ez szövegileg tett nagy benyomást, szemem nem marad szárazon, mikor azt énekli "I ain't gonna make the same mistake to put my mama in her grave", dallamilag szóval nagy a feszültség, én nagyon élvezem minden alkalommal.
  A Twenty Years az első dal, ami kilóg a sorból számomra. Nem azért, mert nem gyönyörű, deee ez az első dal a lemezen, ami a zongorára épít. A szám második felében persze bejön a csöndes zúzás, és a zongora eltűnik, de attól még remek dal, mert tud Daniel zongorázni is, csak hogy mi is halljuk ;) Dallamilag nagyon letisztult, fülbemászó, szívtépő, miegymás (Y)

  A Meet You There volt az első dal, amit erről az albumról hallottam. Elsőre nagyon megtetszett, egy live verziót láttam, ahol az énekes kishíján kirúgja a venue falait, és hát ja. Ott visszajön megint a dinamika (Y), mozgalmas gitárjáték, dobok vagdalóznak, és mindezt azért, hogy a Fire-rel kapjunk két és fél percnyi nyugalmat, és megtapasztalhatjuk, hogy Dan bizony 15 másodpercig képes kitartani egy hangot szépen szenvedősen (Y) :D Gratula x)
  Különben ez csak zongorás-dal, egyik kedvencem :)

  Az Either Way, I'll Break Your Heart Someday-jel én úgy voltam, hogy egye-fene. Nem rossz a dallam, szép  a szöveg, semmi újat nem nyújt tulajdonképpen, olyan kedvesen bárgyú szám, semleges :) A Dust viszont rendesen odalép a beleimnek, aminek roppantul örülök. Először is állatijól szól(hat) koncerten, másodszorra van benne némi vallási.. fenhang... fennhang. Hogy írják. Szóval "Cause I believed in the Lord, but he don't show up anymore". Szóval bejön nekem, ilyen alattomos, dögös, pasis szám. :)
  Az album végére maradt három dal, a Where Love Went Wrong, az I'll Stay és Reasons nekem nagyonnagyon tetszenek. Főleg a Where Love Went Wrong, mert úgy kezdődik, mint a The Fray - Look After You ;) Szóval ezek már ilyen szép, lassú dalok a szerelemről. Gitárral, meg egyszerű kis beatekkel felszerelve. 

  Összességében minden dalt szeretek. Tényleg xD

Azért jó ez, mert csendes kis zenélgetés, szép szövegekkel, kedvelhető dallamokkal, és kedvelhető énekessel :)
Azért rossz ez, mert gyakran asziszik, hogy ez alter rock. Nem az. Tessék ezt elfelejteni. >.<>
Hallgass az,
akinek bejön a The Script pár light-osabb száma, meg esetleg a The Fray. :) Vagy aki szereti a vékonka hangú poprokker csávókat :D
A legjobb számja a Zalbumnak a Fire meg a Meet You There. Ezek ketten. Egyik ezért, a másik azért. Tessék meghallgatni. :)
A nem legjobb, hanem inkább legrosszabb számja a Where Love Went Wrong. o.O" Azse rossz, csak hát ilyen... kihagyható *legyintgetés*
Szerintem ez 10/9... tényleg... hiányzik az első albumos hangulat, de összességében remekül össze van rakva, és tényleg nincsen ez elsietve :) 
Különben meg új albumot 2009 végére mondják. Szerintem hülyeség, deeee ha igen, akkor szeretettel várom :)
Utóirat Nagyon kevés jobban elcseszett albumborítót láttam >.< 

***bocs, rászoktam a (Y)-zásra, igyekszem abbahagyni***
engem is idegesít, ugyanis



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése