Editors - Papillon (2009)


Szóval AtomSmith, az alterbogyó beelektrózta magát. =] Szóval... már egy ideje adnak elő dalokat az új, október 12-én megjelenő albumukról, és a Szigeten azok is hallhattak jó párat, akik... nos, akik elmentek :D 

  Na, hát, egy hete, ha szeretem az Editors-t, úgy értem, ilyen intenzivitással (igen, pont egy hete), és hát mit ne mondjak. Majd írok az albumaikról, de a lényeg, hogy a gitár és a dobok alapozzák meg azt, amiért nekem ők nagyon tetszenek. Meg az énekes hangja, de az más tészta, az fantasztikus, annak semmihez semmi köze. :D

  És akkor most elvonultak az electro világába, azt mondják. És nem vicceltek, nézek koncerteket, ahol ilyeneket adnak elő, hogy Big Exit, meg Bricks and Mortal, vagy micsoda, és most itt a Papillon is, az egyetlen dal, ami az embereknek ismerősebb lehet, mert ezt már nyomják a rádióban is. 
  Aggódom én a stílusváltás miatt, nem mindenkinek jön be, hát még ilyen 180°-os fordulatban, alter rock-ból az electro-ba, nem tudom, mennyire bölcs döntés, de ha nekik ez így jó, akkor felőlem csinálják :D

  Az új szám, az album első single-dala a Papillon. És hát ez nekem tetszik nagyon is. Ellentétben a nővéremmel meg Mirával, én úgy voltam, hogy áá, ez király. Meg ez szól az MTV Editors-os reklámja alatt is, és már akkor felfigyeltem az igencsak fülbemászó dallamra.
  Gitár annyi van benne, mint lepkefingben az alumínium (annál mondjuk kicsit több), de hát rendben. A szinti különösen bejön, a dobok koncerten jobban szólnak, AtomSmith meg.. hát ő meg énekel dolgokról, és francia szavakat is használ x] 

  A Papillon egyetlen gyengesége, hogy hosszú (öt és fél perces). Az Editors-nak ez a gyengesége, hogy hosszú dalokban nálam nem tudják elérni, hogy 10/11-et adjak nekik, nekem valahogy ez egy hatalmas buktató minden hosszabb dalban. Ne értsetek félre, szeretem a hosszú dalokat, de nem mindenki tudja fentartani az érdeklődést (ezért is a Radio Edit ;)), és az Editors egy olyan együttes, ami eddig erre nem nagyon tűnt képesnek.

  Mindegy, a dalban különben minden egyebet imádok, dallam, szöveg, hangzás... szerintem 10/8... *-* Különben eléggé slágerdalnak hangzik, hogy ez most jó, vagy nem, azt nem én vagyok hivatott eldönteni. ^-^ De szép munka volt, legyen az album állati, és akkor marad a jó szomszédi viszony ;)



1 megjegyzés:

Mírácska írta...

annyira ÁÁÁÁ lett a háttér, nagyon tetszik:)
Papillon meg nagyon rocks:)
igen, 1.re nekem nem jött be, de szoktam én így járni dalokkal:)
hogy aztán nagyobb erővel faljon fel az egész dal:D
szeretjük AtomSmith urat:D

Megjegyzés küldése