Athlete - Black Swan (2009)


Na... hát... úgy álltam neki, hogy ha Keane-similar, akkor jól van. Legyen az. Az első két dal erejéig meggyőződésem volt, hogy ez bizony Keane-similar. De hát nem az. 

  Az a probléma ezzel az albummal, hogy mint ha összedobálták volna a dalokat, mintha meggondolatlanul vették volna fel őket, és nem teljesen tudták volna, hova akarnak vele kilyukadni. Még én sem igazán jöttem rá. Na, de nem baj.
  Szóval... mint említettem, eléggé kaotikus a tracklist, de hát rendben, nem ez az első eset, de ha már album, akkor legyen már rá pár napjuk, hogy kitalálják, hogy milyen sorrendben üthetnének nagyot az amúgy nem igazán fantasztikus dalok. Meghallgattam őket figyelmesen, tényleg, csak rá koncentráltam, mégsem vettem észre bennük semmi különlegeset, amiért most nekem azonnal imádnom kéne őket. Persze, van pár jó dal, de meg nem mondanám, hogy mindegyiket ugyanaz a banda csinálta.

  Most, hogy ez a „sokszínűség gyönyörködtet”, vagy csak simán annyira maguk is össze vannak zavarodva, hogy nem tudják, mit kezdjenek a zenéjükkel, meg a lehetőséggel, hogy zenélhessenek, azt nem tudom. Inkább az utóbbira tippelnék.
  Szóval kicsit úgy érzem magam, mint a sokszor emlegetett Jack’s Mannequin-albumnál. Kevesebbet kaptam a pénzemért, nem is tetszik... szóval ja... 

 Ami jó pont, hogy szerintem az énekesnek nagyon jó hangja van, és hát ami elszomorít, hogy ’99-ben alakulta, és ha 10 év alatt nem sikerült egy kiforrott, egyedi stílust összehozniuk, akkor nem tudom, ezután menni fog e... persze nem adom fel, csekkolom majd a régebbi albumukat is, legalább egynek kell lennie, hátha, az jobban tetszik.

  Nem ez lenne az első eset, hogy egy együttes rossz útra téved több pályán töltött év után.
  Szóval Go, Athlete! :D

Azért jó ez, mert az az egy-két szám, ami megfogott, az nagyon tetszik. És ez azért életben tartja a remény apró szikráját xD
Azért rossz ez, mert nem igazán fogott meg elsőre. Olyannyira nem, hogy másodszorra már nincs is kedvem meghallgatni.
Hallgassa az, aki... aki nem is tudom. Aki elhiszi, hogy ez tényleg hasonlít azokra a bandákra, amiket a Last.fm felsorol x) 
A legjobb számja a Zalbumnak a Rubik’s Cube meg a Wild Wolves. Ezek ketten itt alakítanak, és még csak szintire sem volt szükség hozzá. x)
A nem legjobb, hanem inkább legrosszabb számja szinte mindegyik másik. Tija sajnálja.
Szerintem ez 10/3. Mert nem jó... ennyi. Teljesen egyhangú és unalmas. Ez van.
Különben meg, megszerzem korábbi albumukat is. Hátha... Tudjátok, a reményhal. x)



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése