Kate Nash - Made of Bricks (2007)


Ez beteg, komolyan mondom :D

  Na jó, persze nem, de mindenféleképpen mást kaptam, mint amit vártam :D Mikor a másik blogban írtam róla, hogy miért szeretném meghallgatni ezt az egyetlen albumát, úgy fogalmaztam, hogy "szép zenét várok, léleknyugtató zenét", és kaptam egy megszállott őrültet :D

  Nem olyan értelemben beteg, mint Emilie Autumn, de épp eléggé beteg, hogy imádjam. A dalaiban nincsen sok csicsa. Gitár - zongora - dobok, néha hegedű, meg időnként egyéb fúvósok, de nagyon össze van rakva ez a lemez :D 
  12 dal található a Made of Bricks-en, elsőre talán ha a We Get On nem maradt volna meg bennem, de amúgy mindegyik másik igen (kedvencet is avattam, meg miegymás). 

  A brit hölgynek különben nagyon érdekes hangja van, ha szabad ilyet mondanom, ő Ryan Tedder női változata o.O" :D Legalábbis nem hangszínben, hanem stílusban, egy kategóriába sorolnám őket, csak még a kategória nevét nem találtam ki.
  Szóval az első dal egy kicsit fura, elsőre nem tetszett, de különben eléggé jellemzi az énekest. Szókimondó, egyedi, és le se szarja, hogy milyen albumot kéne írnia, hogy milliók hallják a dalait a rádióban, olyat ír, amilyet akar.
  A stílus eléggé független, ehhez illendően indie-t ír stílusnak a last.fm, de ezt is csak azért, mert kínjában nem tudott mit kitalálni. 

  Igen megfoghatatlan és behatárolhatatlan a stílusa a csajnak, engem teljesen elvarázsolt. :) Szóval ez nem egy kedves album. Ez egy belevaló album xD Imádom :D

Azért jó ez, mert teljesen másmilyen, mint amikkel minden nap találkozik az ember. :)
Azért rossz ez, mert kell hozzá egy lelkiállapot, hogy elsőre szerelembe essen vele az ember. Én speciel betegen fekszem otthon, és alig élek xD
Hallgassa az, aki már egy kicsit belefáradt az agyonsztárolt amerikai poppercsajokba, akik annyit sem tudnak a zenéről, mint én.
A legjobb számja a Zalbumnak a Dickhead, mert tetszik az egyszerűsége, de a Birds is nagyon jó :D Egyre jobban szeretem :)
A nem legjobb, hanem inkább legrosszabb számja a We Get On. Nem rossz, csak felejthető, nem nagyon győzött meg. 
Szerintem ez 10/9. Majdnemhogy hibátlan. Hogy őszinte legyek, a We Get On miatt kapott 9-et, meg mert a Merry Happy közepén van egy csomó üres hely, és csak utána kezdődik el a dal második része... és nem bírom az ilyen gixereket. De persze ez nem Kate hibája. Szóval a We Get on :D
Különben meg messze neki van a legjobb hangja az általam ismert énekesnők közül.



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése