Badly Drawn Boy - Born In The UK (2006)


Az a helyzet, hogy nem valami nagy durranás ez. :) VISZONT ilyen gyönyörű albumot régen hallottam. Úgy értem a pasi zeneileg valami nagyon ott van. Szép dalokat ír, és tényleg ő ÉRT a zenéhez...   Minden dal nagyon profin össze van rakva, minden hang úgy passzol egymáshoz, mint... mint a borsó meg a héja :) Értékes zene ez, nem sok ilyen néz velünk szembe a Last.fm profilokon, szóval én élveztem nagyon.

  Ami érdekes, hogy bármelyik dalt szívesen használnám aláfestő zeneként az életemről szóló filmben :D De tökkomolyan, belegondoltam, és nagyon jól passzol mindenféle dologhoz, elvégre is arról szól az album, milyen felnőni a szigetországban, szóval gyermekkor, aminek én a végét járom (mármint a papírforma szerint, mentálisan közel sem :D), és ezt az albumot csak élvezni lehet.
  Nincsen zúzás. Zenélés van. 

  Last.fm indie-nek írja... meg alternative-rock-nak... (hazugság, ez nem rock!!) Kicsit country-s a beütése, és ha már indie, akkor megemlíteném, hogy az egész albumnak kicsit olyan a hangulata, mint a The Shins számnak... New Slang, asszem ez a címe. Szóval olyan nagyon, és ez még plusz jó pont :)
  Nem írok olyat, hogy legjobb dal, meg legrosszabb dal, meg hogy ki hallgassa (MINDENKI), bár az "A Journey From A To B" kiemelkedően jó volt :), mert ezt az albumot nem lehet besorolni azok közé, amikről általában írok, amiket általában hallgatok.

  Csak remélni tudom, hogy Damon (muhhahhaa, dejó neve van :D) nem hagyja abba a zenélgetést, és biztos vagyok benne, hogy megéri csekkolni az előző albumait is. Amint lesz kicsit több időm, meg is teszem :D
  Ennek ellenére azért pontozom, mert azért mégis. 10/8... mert nem az a "b*szkiLEGJOBBAZEGÉSZVILÁGON", hanem "óanyám, ez aztán állati". És egyáltalán nem az én stílusom, de nagyon tetszett. Az egész pasi nagyon muzikális, és minden dalából árad a "szeretekzenélni" feeling :D

  Én meg szeretem hallgatni :)



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése