A baj ezzel a videóval csak annyi, hogy borzasztóan unalmas. Persze ez szubjektív. A Waiting For The End személyes kedvencem volt az albumról, egyenesen büszke voltam, mikor meghallottam, hogy ez lesz az új single, teljes dokumentumfilmeket képzeltem el a fejemben erre a dalra (így visszagondolva ez lehetett a probléma, hogy sokat vártam), aztán megnéztem ezt, és meg kell hogy mondjam, teljes csalódás volt.
  Ellentétben a régi LP videókkal (From The Inside, Leave Out All The Rest, Papercut), ez most a látványra megy, sokkal inkább, mint a jelentésre. Ez egy átlagos elektronikus rockegyüttes videója, remek effektekkel, látványos és csillogós, de az egyetlen fokozás benne a mozgás megjelenése és felgyorsulása (főleg a dobnál vehető észre). Egyértelmű, hogy a Linkin Park nem avatott új klasszikust (mint amilyen az In The End vagy a Somewhere I Belong is).
  10/2 



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése