Navéééégre... -.-" Mire találtam egy normális linket, bakker xD
  Szóval, megérkezen vala a (kaliforniai?) együttes legújabb albuma. A három >>free sample<< alapján gondoltam én, hogy nem lesz ez egy In This Light (bocs xD) vagy ilyesmi, deeee szerintem nagyon jó album lett :)




Mint említettem volt, Jonathan Jackson-nak egyáltalán nincsen magas hangja. Mondjuk mély sem, de inkább mély, mint magas. Nem hörög, nem kiabál, nem énekel át három oktávot, de miért is kéne?
  A bevált recept szerint dolgoztak, a hangzás UGYANOLYAN, mint a Fear And Love-on, én legalábbis nem fedeztem fel különbséget, a két albumot akár egybe is lehetne olvasztani, komolyan. Ez különben nem baj, nekem tetszik is, a We Shot The Moon elvégre nem egy Starsailor (jaj, ma ilyen gonosz napom van x)).

  A kezdődalok szerintem megcsinálják a hangulatot, egyik sem egy kardbadőlős, elhagytál-szerelmesszám, de mindegyiknek van egy jó kis ritmusa, dallama, szövege (habár JJ akcentusa szívás).
  Tetszenek e emlékezni, hogy anno még a Meese-ről a WSTM jutott eszembe? Most ugyanez fordítva. :) Patrick Meese (Meese) és Randy Ramirez (The Heyday) mellé bekerült a sorba Jonathan Jones is, mint az ügyeletes felelős a jókedvemért. Öröm ezeket a dalokat hallgatni, komolyan :)

  A Silver Lining, mint album címadó dal szerintem például állati jóra sikerült, dallamilag bejön, kicsit újít is, kicsit We Build Then We Break-es (The Fray) hangulatom lett tőle.
  Azok a dalok, amiket már hallottam (The Brightside, Woke Her Up és Come Back) még mindig nagyon tetszenek, nem változott a véleményem azóta sem. A Should Have Been kicsit nekem olyan Sway Your Head-es (előző albumról), ami persze nem baj, tekintve, hogy a SYH a legjobb dal a F&L-ról.
  Ezt most ugye nagyon megmondtam?

  Amiket nem kedvelek az albumról (mert olyan is van), az a Red Night, ami jól indult, de valahogy nekem elveszett, és az Amarillo... Azt végig sem hallgattam. A Silver Lining után kicsit siralmas volt, hogy ilyen rossz számot tettek be.
  Egyszer minden együttes életében eljön az idő, mikor ellenállhatatlan vágyat éreznek arra, hogy írjanak egy "Amy" c. számot. (vagy "Amie", lásd: Damien Rice) Van, akinek nem jön össze, és van, akinek igen (Damien Rice ÉS Mr. JJ) Igaz, hogy a bridge-et nem kicsit tolták el, de összességében még mindig egy nagyon jó kis piano rock dal :)

  Candles. Úgy voltam vele, hogy ez az album borzasztóan hamar lement. Nagyon rövidnek éreztem, és ezért szomorú is voltam. Úgyhogy a Candles c. dal kapcsán elég nagyok voltak az elvárásaim. Legyen már az az érzésem, mint az Editors-nál, a Meese-nél, a The Heyday-nél, meg a The Fray-nél, hogy KELL-KELL MÁR ÚJ ALBUM.
  A Three Days Grace sem érte el ezt nálam, JJ sem. :S Amiért nagy kár, mert különben állat lett volna. Ha a helyükben lettem volna, a Silver Lining-ot, meg a Candles-t felcseréltem volna... Komolyan, sokkal jobban átjött volna a hatás. Nincs a Candles-zel semmi baj, csak nem albumzáró dalnak való. Ilyen is van.

Azért jó ez, mert semmiben nem változtattak a WSTM-titkon, ami persze nem titok, de akkor is.
Azért rossz ez, mert a változatosság gyönyörködtet. JJ. Gyönyörködtess!
Hallgassa az, akinek bejött a Fear And Love.. :) Ez egy ilyen F&L vol. 2.
A legjobb számja a Zalbumnak a Silver Lining. Nem kérdéses, messze a legjobb :)
A nem legjobb, hanem legrosszabb számja aaaa Red Night. Tija nem is emlékszik rá.
Szerintem ez 10/7........ TUDOOOM, 10/8-at akartam adni, de nem... JJ, légy jó fiú.
Különben meg bajban vagyok a borítóval, mindenhova mást raknak ki xD Kitettem már a másikat, most ez jön.
Utóirat: Senkitől nem utasítanék vissza egy WSTM koncertjegyet. Feel free to gimme one.



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése