OneRepublic - Secrets (2009)


Tudom, kicsit gány minőség, de legalább kaptok ajándékot, ha rákattintotok ;)
(tudom, az sem éppen 320kbs, és a végéről lemaradt két másodperc, de legalább valami, nem? x))


Ez bizony az új single az együttes november 17-én megjelenő Waking Up című albumáról. Hallhattunk már belőle közel harminc másodpercet, de most kijött, borítóstul, mindenestül, és szerintem nagyon jó lett.
  Halni tudok a csellókért, és nagyon tetszik, hogy tulajdonképpen a taps adja az alapritmust, kíváncsi vagyok, élőben ezt hogyan oldják meg.

  Szerintem az egyik legjobb dal azok közül, amiket a fiúk kis részletben feltettek a MySpace-ükre. Három és fél perces, de szerintem egyáltalán nem mondható rövidnek. Nagyon helyes refrénje van, a bridge is egész pofás, bár nem erre számítottam. All The Right Moves-nak a közelében sincs, viszont tetszik a borítója.
  Snow Patrol-nél is ezt bírtam, az új album single-jei ugyanarra a sémára épültek (ugye a kis papírcsillagok), itt meg ugye a pacák x)
 
  Ha az All The Right Moves 10/9 volt, akkor ez 10/8... nagyon bejön, egyre jobban, minden hallgatással. :)


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése