Öhmmm, felapplikáltam az új szövegszerkesztőt bloggerre, szóval ha hülyül az oldal, akkor az azért van... x)
  Ennyit a szolgálati közleményről.

  Szóval... Last.fm még mindig nagyon jó barátunk, és böngészgetve a 1R profilján megláttam én, hogy ATRM official video... youtube-on... nem tudom, meddig van fent, szóval gyorsan tessék nézni :D
  Hogy mit mondok én róla? Hát... szerintem nagyon jó lett. Elég hatásos, nekem nem jutna eszembe múlt századbeli táncosokat belerakni, miközben Ryan Tedder farmerzakóban (abban?) zúz... mindenesetre állat, amúgy is meg tudok dögleni, ha a vokalista (esetünkben Drew, az angyalbogár) és az énekes egy mikrofonba énekelnek...
  Tetszett a bridge-nél, hogy megint kaptunk egy kicsit a kapcsolatból, ami Ryan és a zongora között van (Tyrant megvolt már nektek élőben? Huhh...) Szóval tetszett, ha ilyen lesz az album, nem kizárt, hogy a Dreaming Out Loud-ot is felülmúlja...


10/9 a klipre, nincs is benne hiba, csak hát... tudjátok... (nekem még a vágás is tetszett benne, pedig kaotikusabbra számítottam :/)





1 megjegyzés:

Mírácska írta...

abszolút függő lettem:D

Megjegyzés küldése