Nem tagadom, hogy az idén általam felfedezett The Courteeners második albuma, a Falcon a maga kissé kaotikus mivoltával együtt is nagyon bejött, és idejét láttam egy videóklip felvonultatásának. A második single a "Take over the world" lett, amelynek először nem tudtam, hogy örüljek-e vagy sem, de párszor megnézve a klipet úgy éreztem, nagyon is jól tette a banda, hogy ezt adták ki.

Maga a videó szintén nem fogott meg elsőre, de ahogy megnéztem, majd otthagytam, később mégis felsejlettek a fejemben az erdős jelenetek. Merthogy sztoriban csupán arról van szó, hogyan talál egymásra két fiatal erdei körülmények közt. Ám mindezt metaforikus körítéssel kapjuk - legalábbis nekem ilyesmit sugallt az egész -, hiszen az erdőben szaladva - a lány bundában, a srác foltos ingben - igyekeznek egymásra lelni, az ösztöneiknek engedelmeskedve - akár az állatok. Így persze sikerül is, és sima happy end. Azonban a hangulat, amelyet az erdőn belüli, illetve a légi felvételek nyújtanak, valamint a dal ritmusához igazodó keresési folyamat a futással és a szerelmi jelenetekkel karöltve képesek voltak megadni nekem azt a pluszt, amely miatt a videó megérdemli a 10/8-at.



És hogy egy újdonsággal is szolgáljak: december 5-én jön az "Electric Lick" EP, amelyen öt számot találunk majd. Kettő a Falconról érkezik, kettő vadiúj finomság lesz, valamint a Yeah Yeah Yeahs "Zero" c. szerzeményének átdolgozását is hallhatjuk a lemezen.

Tracklist:
1. Scratch Your Name Upon My Lips (radio edit)
2. Three Months
3. Zero
4. Lullaby (radio edit)
5. Swear Down


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése