Nem vagyok nagyon híve a mashup-oknak, szerintem csak nagyon kevés az, ami jó (vagy nagyon el van dugva), de hiába, időről-időre eljátszom az ötlettel, hogy hogy hangoznak egyik-másik kedvenc együttesem egy duettben például. Kétlem, hogy Gary Lightbody és Tom Smith olyan nagy spanok lennének, ezét is örültem neki, amikor találtam egy Open Your Eyes - Smokers Outside The Hospital Doors "remix"et.
  Először is az életben nem jutna eszembe pont ezt a két számot összekeverni, de az eredmény meglepő módon nagyon jó lett.

  3:10 körül az a váltás az szerintem nagyon frappáns, eleinte fel sem tűnt. 3:38-nál speciel, mikor Snow Patrol alap és "I can't believe you" ráéneklés... ahh, kész orgazmus xD 5:50-nél van az, hogy Tom Smith hangja a háttérben szól, Gary Lightbody-é meg elől, aztán van olyan is, hogy csak simán egy-egy zongora leütést kevert bele, szerintem az remekül szól, meg a Smokers "kulminálása" előtti basszerszóló ÉS a Snow Patrol féle gitárral való kezdés is valami szívet melengető.
  Legjobban viszont 7:24-től jön be a dolog, mikor Gary meg Tom "együtt" énekelnek.

  Persze lehetetlen, hogy minden hang összecsengjen, itt sem sikerült, de valami eszméletlenül tetszik. Nyolc percnyi gyönyör, komolyan mondom :D

A mashup-ot >>ennek<< a YouTube-os user-nek köszönhetjük, és >>innen<< tölthető le.
Hacsak le nem szedik. Remélem, nem.
Különben lehet, bevezetem, hogy keresek ilyen mashup-okat, és amik jók, azokat felteszem.


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése