Five for Fighting - Slice (2009)

Műfaj: pop rock, piano rock

Hát... Five for Fighting. Erre az együttesre mondhatom, hogy nem igazán az én műfajom, miért is lenne amikor olyanokat hallgatok mint Destroy Destroy Destroy vagy Korpiklaani? De nem érdekel, meghallgattam, tetszik, és addiktív lettem. x) Egyszerűen imádom a zongorát benne, az énekes hangja elég magas, ami általában nem szokott nekem tetszeni, de valamiért nyugtató hatása van rám. :D Na de vizsgáljuk is meg milyen zene ez, vagy hogy ki a fene ez a Five for Fighting.

Tudomásom szerint 2000 óta létezik a banda, szokásom szerint a legújabb albmról ismerem meg őket, a régiekről nem tudok véleményt mondani, de Tia mondta nekem a suliban, hogy majd ír egy régebbi albumról. Örömmel várjuk. ^^

Na térjünk rá a trackekre. Megint csak szokásom szerint a legelső számmal ismerkedtem meg, a Slice-al. Először nem tetszett ugye az énekes hangja miatt, de aztán nekifutottam az albumnak végül megjegyeztem... hm, ez egy jó dal. Hallgattam tovább, tovább, belefutottam egy Chances nevű számba ami egy kicsit langyibb mint a többi. Na jó, ez is nagyon jó volt már, de most jön a személyes kedvencem, a This Dance, amit már említettem feljebb, a zongora nagyon jó, főleg ebben a dalban, ráadásul más hanszerkíséretet nem is hallottam benne. Az énekes hangja olyan kedvesen szól ebben a számban, hogy minden szerelmesnek csak ajánlani tudom a dalt. ^^ A következő ami még megfogott az a Story of Your Life, amit barátom mutatott, igazából neki lett nagyon kedvelt, de azért nekem is. ;) A többi dalról ugyanaz a véleményem, langyi kis piano rock, ha valakinek ilyen kedve van, akkor tökéletes azt hallgatnia.

Összességében szerintem jó album lett, furcsa, hogy mostanában hanyagolom is a metalcore-t meg a post-grunge-t emiatt. xD Kap tőlem egy 10/7-et, na. :D





0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése