Valamikor ma reggel volt a premier a VH1-en, de mivel olyanom nekem nincs (csak VH1e, az meg szutyok), ezért maradtak a gyors youtube user-ek, akik szeretnek engem, és időben feltöltötték a klippet.
  Nézzük csak. Szerelmes dal? Jaaa, tulajdonképpen. Jason rossz színész? Hát nem egy Anthony Hopkins. Fölöslegesnek tartom e a részt, mikor a két csaj megölelgeti Bryce-t? NANÁ! És nem a féltékenység szól belőlem - habár Bryce egyértelműen egy kis cukorfalat -, hanem az is, hogy tulajdonképpen fölöslegesen foglal el három másodpercet a klipből.

  Amúgy az ötlet elég jó, nem túl eredeti, de élvezhető. Nem tudom eldönteni, hogy Jason azért énekel fapofával, mert nem bír playback-elni, vagy mert tényleg szar színész (a Broken klipje nem ezt mutatja), vagy az a lényeg, hogy mindenki milyen jól érzi magát, pedig Jason már majdnem gone.
  Anyhow, a klip tetszik, előzetes alapján nem vártam mást, a DAL alapján nem vártam mást, 10/6, mert ezennel Jason is tagja egyre népesedő kis csapatunknak, melynek a PANNYLeCSAP nevet adtam. (Pasik Akik Nem Nyűgöznek Le Csupán A Pofijukkal)

  Btw a vágás... nem egy kivetnivalót lehet benne találni. Pár egyértelmű, pár olyan, ami tulajdonképpen a "koreográfia" hibája, meg a rendezésé, amit még én is meg tudnék csinálni (most nem igaz mán, annyira nehéz lett volna két méterrel arrébb állítani azt a rohadt embert a fa mellett, hogy ne csak úgy megjelenjen), szóval ezek így elvesznek még a hangulatból.

Szal jóvan. Az albumot továbbra is izgatottan várom.

A klipet nem tudom beilleszteni, mert le van tiltva az opció, de a linkre kattintva találtok egy egész jó minőségű videót. :)



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése