Pfff, blaaa-blaaa, nem tetszik.
  Először is. Eléggé monumentálisnak akar ez a klip kinézni, eltakarják azok a kis szarok a napot, vége a világnak, estébé. Nem értek sokat az ilyen kameraállásokhoz, de nekem végig az volt az érzésem, hogy be vagyok zárva egy tök kis keretbe, pedig ha távolabbról veszik a klipet, sokkal jobban illett volna ehhez a fatális grandiózussághoz. Szép szavak, mi? Nem biztos, hogy azt jelentik, amit én akarok kihozni belőle, de mindenféleképpen ez volt végig az érzésem.

  Másodszorra: AZ KOMOLYAN ILAN RUBIN A DOBOKNÁL? Képesek voltak levágni azt a gyönyörű hosszú loboncát csak az új style kedvéért?
Jut eszembe, új style: Wétéef. Ian Watkins először is irigy lett Dan Layus-ra a kis hajcihője miatt, úgy tűnik. Én jobban bírtam a "mama kötött pulcsija" időszakot.

  A klip történetileg 10/6. Nem igazán eredeti, de nekem valahogy összeáll a dallal.
Hangulatilag el van túlozva, meg a szerencsétlen kameraállás is eléggé szar, szóval az 10/2.
Az új stílus eddig so-so, hallottam már a Weapon meg a The Dead radio rip-jét, utóbbi bejön, előbbi kevésbé, ez is ilyen köztes állapot. A dal tetszik, de a stílus nem, ez meg ilyen 10/5.
Szőrösszívű leszek, mert a Lostprophets (Ian Watkins-szal az élen) általános sulis éveim utolsó hónapjait szépítette meg, az új házba költözésről nem is beszélve, úgyhogy személyes sértésnek érzem Ian Watkins szemfestékét.

  Nem te vagy Brandon Flowers, kisszívem.

10/3.

(SŐT! Simán adhatnék nekik 10/2-t, mert úgy tűnik, Ilan kilépett a csapatból, pedig pár hónapja még azt híresztelték, hogy ő lesz a kreatív szerkesztőtárs az új albumon, de helyette most ez az új Luke Johnson aratja le a babérokat. *tapsvihar*)





1 megjegyzés:

Helyna írta...

Na hát izé. :D Nekem bejön. :$ Azért nem olyan jókora stílusváltás ez. Meg Ian-on jobban zavar a nemtommilyen gyűrűk tömkelege, mint a szemfesték (amit eddig is használt rendesen) meg a haj (ami meg szvsz dögös :D).
Oké, ennyi. xD
Mondjuk nem leszek énse jóban a fiúkkal, ha valami hipergyorsan nem vágják már hozzám ezt az albumot. -.-" Az eddigi lelkesedésből ítélve ez majd max jövő nyáron lesz.

Megjegyzés küldése