No. Ryan Tedder ismét hallatja a hangját. Olyan sikeres dalok megírása után, mint a Please Don't Stop The Rain, a Bleeding Love vagy a Halo, most megint Leona Lewis-nak segít egy albumszerűséget összehozni.
  Leonáról annyi a véleményem, hogy a hangja is sokkal jobban tetszene, ha nem mórikálná agyon, folyamatosan nyögdécsel, egyáltalán nem áll neki jól, a Snow Patrol Run-jának stikában való feldolgozása után meg tulajdonképpen emberként is totál elvágta magát előttem.

  Ryan mégis szereti őt, és közreműködött a bandája egy dalban az új, hamarosan megjelenő "Echo" c. albumjáról. Ryan szó szerint hallatja a hangját a dalban, persze, mondjuk eléggé különböző a hangterjedelmük, meg a képzés módja is kettejüknél, nem is érzem nagyon jónak ezt a duettet, mármint duettnek elég csapnivaló, dalnak meg olyan Ryan-es... :)
  Összességében szerintem nem rossz, de Ryan írja inkább csak a saját dalait. x)

  10/6, mert tulajdonképpen a séma ugyanaz, mint a többi Leona-dal, meg a Timbaland alap, szóval kicsit fantáziátlan, de összességében... szerintem. Nem. Rossz. Ahogy azt már elmondtam.

Van még négy percnyi valami utána, az is valami dal, nemtommi, azt mondták, így egész, úgyhogy ezt tettem fel.


2 megjegyzés:

Helyna írta...

xD Ryan mégis szereti őt.. xD Hát.. szerintem legelteti rajta a szemét. ;) Esetleg tetszik neki a hangja. Deee lehet hogy inkább a mellei. :o :D
Najó, nemrossz ez a dal, de Ryan írja a sajátjait, ígyvan.

Tia írta...

Ryan csak ne legeljen, neki van nője :D

Megjegyzés küldése