Még mindig nem tudni, mikor jön ki az új album, legalábbis én semmi biztosat nem találtam sehol (aztán lehet, hogy csak béna vagyok), azonban felmerült itt egy bizonyos single, ami majd január 4-én jön ki. Viszont már lehet hallgatni a dalt, és nézni is a klipjét, íme: Lostprophets - Where we belong.




A dal kicsit jobban hajaz az eddigi dolgaikra, mint az It's not the end of the world..., könnyen hallgatható, ezzel a klippel (koncertes, backstage-es, bandavideós montázs) együtt nagyon is lelkesítő, himnusz-szerű dolog... őszintén szólva nem valami bonyolult szám, de működik. :) Zúzós-hangkieresztős-meghatós. És koncerten együttharsogós refrén: pipálva. ^^
Jó, albumkontextusban minden bizonnyal más lesz, ezért is vannak felemás érzéseim a single-ökkel kapcsolatban mindig; rossz lenne, ha nem kapnánk már az albummegjelenés előtt is dalokat, de én még mindig ott tartok, hogy szeretek egy albumot egy egészként tekinteni. Legalábbis első nekifutásra mindenképp.

Oké, tehát reménykedünk. Tőlem ez most egy 10/7-et kap, mert tetszik.
Fiúk, gyerünk már. Tessék albumot adni nekem. Meg tessék jönni Szigetre. Komolyan.

Ja és bónuszban: állítólag ő lesz az albumart:  -EZ-

Hátizé. Ezolyan. Komoly. :) Nem, amúgy tetszik, de sok mindent még mindig nem árul el. O.o
*türelmetlen dobolás a billentyűzeten*

P.S. Kiigazítás: az angol wikipédia a The Betrayed szócikknél azt írja, január 18-án szeretne megjelenni az album. Nem tudom, ez mennyire végleges, de helyeslem az ötletet. :)

P.S. Kiigazítás 2.
Erre is azt írják, hogy artwork, sőt, azt hogy true. xD Gondolhattam volna, vicces fiúk ezek.
 - CHECK IT -
Jobban bejön. ;)




0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése