A dalokról:
Felesleges tovább ragoznom, hogy mennyire összeállt ez az album számomra, ráadásul munkálkodik bennem az elfogult Rooney-rajongói énem, de igyekszem objektív lenni.
A tracklistben azért sikerült hibát találnom, mert az "Only friend"-et a lassabb taktusaival, valamint az "Into the blue"-t, az eddigi legszebb, és igazán remek zongoraszólót felvonultató Rooney-balladát nem kellett volna ennek az ütemesebb korongnak a legelején ellőni. Ezeket leszámítva tényleg egymást követik a jobbnál jobb nóták. Slágergyanúsnak érzem a "Holdin' on"-t, az "All or nothing"-ot, az "I can't get enough"-ot, amelyhez már klip is készült (vélemény róla itt) és a "Don't look at me"-t, amely a pazar indító zongoraszólóval és a közreműködő háttérvokállal lopta be magát a szívembe. És megérdemli a "The Hunch" is, hogy szóljak róla, ugyanis Ned Brower, a dobos és Taylor Locke, a szólógitáros átvették az írói szerepet Roberttől, és kreáltak egy bulis dalt, ahol ráadásul Ned énekel - nem is rosszul.
Persze egy album sem lehet tökéletes, az Eureka esetében számomra a "Stars and stripes" és az "Only friend" nem fér össze a lemez egészével, alaposan kilógnak a sorból, és nem azért, mert lassabbak, hanem mert valahogy nem érzem azt a globális hatást, amely az egész korongot jellemzi.
A fiúk kiadtak még egy deluxe editiont is, amely négy további dallal gazdagítja a tracklistet. Találunk rajta két acoustic versiont ("Go on" és "I don't wanna lose you"), és két új dalt: a "Pity" lett a kedvencem az egész lemezről, mert laza, és bejön az erős háttérvokál az együttes többi tagjától, akik ebben a számban egyenrangúvá válnak Roberttel. A másik szám a "Can't put your heart around everyone", amelyen érzek némi reggae stílust, és simán el tudnám képzelni akár egy Bud Spencer-Terence Hill film zenéjének is.
Ajánlatnak a "Don't look at me", mert amíg nem tudtam a bónuszdalokról, addig az volt a favorit:
0 megjegyzés:
Megjegyzés küldése