Ez azért volt érdekes tanulmány, mert már vagy egy hónapja nem néztem VH1-et. Fogalmam sem volt, mik mennek mostanság, és őszintén szólva egyiknél-másiknál csak pillogtam, hogy őt most honnan vették elő?
Fel is idegesítettem magam, úgyhogy rövid leszek és velős.

10. Velile & Safri Duo - Helele
  
Az első sokk, vagyis "ez meg mi az isten?" Nem mondom, ütemes, és jó fülbemászó a dallama, de fogalmam nincs mi teszi ezt különlegesebbé, mint bármi mást. 10/3

9. Knaan - Wavin Flag
 Ameddig én tudom, Knaan az összes létező verziójában szerepel ennek a dalnak, ami persze nagyon jó, és mennyire örülünk, hogy nem a David Guetta-s változat került a listára, mert az egy teljesen felesleges felvétel. Ez sokkal jobb, nem "énekel" benne semmilyen BEP-es tag, és arról szól, ami a foci valójában. Szeretem ezt a dalt. 10/8 

8. Stromae - Alors on Danse 
Második "mi a f..." pillanat. Mintha végig be lettem volna szívva. Se a dal lényegét nem értem, se a videóét, és őszintén mondom, a Harlem-album óta nem hallottam ilyen rossz zenét. 10/1

7. Kylie Minogue - All the Lovers
  Kylie Minogue-ot annak idején kedveltem, nem is emlékszem már, miért, és szerintem már soha nem fogom újra megtapasztalni ezt az érzést. Nem emlékszem, hogy mostanában hallottam volna róla, felteszem ez a dal (és a nevetséges klipje) is egy komolytalan próbálkozás egy új albumra. Ugye? Remélem senki nem gondolta ezt komolyan! 10/1

6. Lady Gaga - Alejandro
  Azt ne próbáljátok nekem bemagyarázni, hogy ez a nő még érdekel valakit. Meg ez a dal. Meg ez a videó. Pedig úgy tűnik. Nem is vesztegetek rá több szót, nem érdemel annyit. Fárasztó és unalmas. 10/1

5. B.O.B feat Hayley Williams - Airplanes
 Nem tudom, ez a dal mióta van ezen a listán, nem is számít. Őszinte leszek, nekem nagyon tetszik. Nem Williams miatt, vagy amiatt az agyonidézett refrén miatt, aminél tucatnyi sokkal jobb szöveg is van a dalban, hanem az egész hangulat miatt. Tetszik az egyszerűség, az, hogy a Paramore-lány nem egy nagyarcú rapperrel ált össze, hanem ezzel a szimpatikus fickóval (akiről amúgy még életemben nem hallottam), és összehoztak egy jó kis dalt, ami megérdemli, hogy egy Pop chart-on szerepeljen. 10/9

4. Enrique Iglesias feat Pitbull - I Like It
  Bátor leszek, és bevallom, Iglesias mindig egy ilyen guilty pleasure volt számomra, most meg eladta a lelkét az ördögnek. Tudtam, hogy új albummal készül, de nem hittem volna, hogy összeáll ezzel a tehetségtelen nagyszájúval. Enrique Iglesias azon popénekesek közé tartozott, akiknek amúgy nagyon jó hangjuk van, de ebben a dalban ezt is sikeresen sikerült lerombolni az autotune-nal. 10/1

3. Shakira - Waka Waka (This time for Africa)
   Erről már írtam egyszer, most sem tudok mást mondani. Méltó volt a VB-hez, én élveztem hallgatni, és örülök, hogy a briteknek is így tetszik. 10/8

2. David Guetta feat Chris Willis - Gettin Over You
  Én becsülettel végighallgattam minden dalt a listán, hogy ne érhesse szó a ház elejét, de ennél enyhén szólva kiborultam. Legyenek szívesek és szóljanak Fergie-nek és mindenkinek aki ebben a dalban részt vett, hogy NEM KELL ÜVÖLTÖZNI AHHOZ, HOGY JÓ LEGYEN EGY DAL!! Komolyan, semmi értelme. Mindannyiuknak erőteljes hangja van, és komolyan, senki nem várja el David Guettától, hogy minőségi számokat írjon, de ha már megírt valamit, akkor használja már okosabban a rendelkezésére álló hangokat. Könyörgöm. 10/1

1. Katy Perry feat Snoop Dog - California Gurls
  Nem mondok én már semmit. Na jó, mégis. Meg vannak ezek őrülve? Katy Perry talán rossz szögben ért le a vízicsúszdán? Nevetséges a hasonlóság a California Gurls és Ke$ha Tik Tok-ja közt, valamint Madonna kétségbeesett próbálkozásai és Katy Perry "megbotránkoztató" stílusa között. Szomorú, nagyon szomorú. 10/1

 Ennyi lenne nagyjából. Az átlag, ha érdekel valakit 3,4, de nem nagyon izgat. Egyszerűen felháborító. És akik ismernek, mondhatják azt, hogy "ja, mert szerintem mindenhol Editors-nak kéne menni". Ez nem így van. Sokkal több sokkal tehetségesebb popelőadó van odakint, vegyük csak Marina & The Diamonds-ot, vagy Florence + The Machine-t, de ott van a Keane is, most jöttek ki egy EP-vel, vagy a Lifehouse, mindegyikük megállná a helyét egy ilyen listán. 


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése