Teljesen véletlenül bukkantam rá a brit One Night Only legújabb klipjére, mely második, egyelőre cím nélküli albumuk beharangozója. Az indie pop/rock stílusában kalandozó együttes az előző lemezhez képest úgy tűnik, más irányba kacsintgat, hiszen több elektronikus rész került a "Say you don't want it"-be a korábbi dalokhoz képest. Engem elsőre beszippantott ez a szám, és a klipben is pozitívan csalódtam.
Az mondjuk nem tetszik, hogy mi a manónak kell Emma Watsonnal reklámozni az egészet, mert egy dolog, hogy ő a klip egyik főszereplője, de nem ezzel kéne eladni, a zene sokkal többet ér. A videó utolsó 15 másodpercéig egyébként csak néztem, és nem igazán értettem, hogy a bandának mi a célja ezekkel a képsorokkal (George Craig, a frontember és Emma Watson viccesen-szerelmesen futkároznak a nagyvárosban). Aztán a végén van egy csattanó, amit szándékosan nem is árulok el, mert váratlan volt, és nem gondoltam volna ezt, de remek megoldás, és sok dolgot megmagyaráz. Szóval tessék nézni, én 10/8-at adok rá, mert Watson kisasszony inkább maradjon Hermione.



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése