Egy kicsit csalódott vagyok, és azt is megmondom, miért. Többek között azért szerettem meg a Three Days Grace-t, mert volt valami stílusuk, többek között a videóklipekben is. Adam Gontier jólfésült haja, élére vasalt ingei és miegymás, ez mind valami olyasmi volt, amiért bírtam a bandát. Aztán jött az új album és a Break, ahol már látszik az elzüllés főleg a hajszerkezeteken, de még ott a gallér, még ott a sárm, miegymás.
  Ebben a videóban viszont már végképp nem találok semmi férfiasat, úgy értem előjött az ápolatlan rocker-macsó stílus, szakadt ruhában, valami kamrában zenélnek, hát jó. Ez egy dolog, ami nem tetszik, mert szerintem nem áll nekik jól.
  A stíluson kívül ugye ott van maga a videó, amiről szól, szerintem a zanzásított montázsnál szerencsésebb lett volna egy Never Too Late típusú klipet összetenni, azt is mondjuk a Bully-ból, ha már a keménykedős számoknál maradunk.

  Végülis elmondhatom, hogy az új klip és single kapcsán egyáltalán nem vagyok elégedett, viszont szeretem ezt a dalt, mert jó, kicsit olyan Riot-os, ami szintén nagyon jó.
  Így lesz ebből 10/4

Jobb minőségű beágyazható videót nem találtam, bocsánat.



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése